REKLAMA

Hyundai i30 po face liftingu już w sprzedaży. Cennik

Hyundai i30 przeszedł niedawno face lifting, dający kompaktowi odświeżony wygląd i nowe silniki. Znamy już ceny Hyundaia i30.

Hyundai i30 po face liftingu Materiały prasowe
Hyundai i30 po face liftingu
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 70 700 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Hyundai i30 – stylistyka

Hyundai i30 po face liftingu wygląda bardzo atrakcyjnie. Wystarczy spojrzeć na grill, z mocno zaakcentowaną kratownicą oraz narożniki zderzaków z ciekawym stylistycznie wykończeniem okolic świateł przeciwmgielnych. Dodając do tego światła dzienne LED w kształcie odwróconej litery V – takie same jak w wersji N Line, czy też Hyundaiu i20 nowej generacji – dostajemy przepis na bardzo ładnie skrojony kompakt.

Hyundai i30 w odmianie N Line - co ważne, teraz dostępnej również dla kombi - prezentuje się nie mniej rasowo, z dużą powierzchnią grilla i plastikowych czarnych paneli w mocno i odważnie stylizowanym zderzaku. Dodatkowy splitter i czarne wstawki w dolnych bocznych krawędziach zderzaka są wisienką na torcie modelu i30 N Line.

Przejdźmy na tył samochodu. Tutaj znajdziemy zmieniony zderzak i klosze lamp, w którym powtórzono motyw odwróconej litery V, dającej bardzo dobry efekt. Nowe są także wzory 16- i 17-calowych felg, w przypadku wersji N-Line dostępnych w rozmiarach 17 i 18 cali.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

REKLAMA

REKLAMA

Hyundai i30 po face liftingu Materiały prasowe
Hyundai i30 po face liftingu

Hyundai i30 – wnętrze

W kabinie największą nowością jest zastosowanie większego ekranu dotykowego dla systemu informacyjno-rozrywkowego, który teraz będzie mieć przekątną 10,25 cala. To spora różnica w porównaniu do dotychczasowego modelu.

Innym wyświetlaczem jest 7-calowy ekran wirtualnych zegarów – w tych czasach nieodzowny element każdego nowego modelu. Producent informuje o pełnej kompatybilności z Android Auto i Apple Car Play, a począwszy od lata 2020 wprowadzona będzie możliwość bezprzewodowego połączenia z telefonem. Nowy i30 oferuje także bezprzewodowe ładowanie telefonu.

Hyundai i30 – silniki

Bazową jednostką jest nowy silnik benzynowy 1.5 DPI o mocy 110 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną (6MT). Jednostka wolnossąca zastępuje dotychczasowy motor 1.4 MPI i może być w tych czasach z jednej strony zaskoczeniem, ale z drugiej na pewno znajdzie szerokie grono odbiorców, ceniących prostsze i bardziej niezawodne konstrukcje.

Silnik benzynowy 1.0 T-GDi o mocy 120 KM będzie dostępny z sześciobiegową przekładnią manualną (6MT), a także nową, siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową (7DCT). Jednostka 1.0 T-GDi z 48-woltowym hybrydowym układem napędowym oraz z sześciobiegową inteligentną manualną skrzynią biegów (6iMT) nie będzie dostępna w polskiej ofercie.

Silnik Diesla 1.6 CRDi o mocy 115 KM będzie dostępny z sześciobiegową przekładnią manualną (6MT), a także siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową (7DCT). Silnik Diesla 1.6 CRDi o mocy 136 KM nie będzie obecnie dostępny w polskiej ofercie.

Topowa jednostka w gamie i30, czyli 1.5 T-GDi o mocy 160 KM i 253 Nm momentu obrotowego, standardowo występuje z 48-woltowym hybrydowym układem napędowym i dostępny jest z sześciobiegową inteligentną manualną skrzynią biegów (6iMT) lub siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową (7DCT).

Chcesz być na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami? Dołącz do naszej grupy na facebooku

REKLAMA

Hyundai i30 po face liftingu Materiały prasowe
Hyundai i30 po face liftingu

Hyundai i30 – wersje wyposażenia i cennik

Hyundai i30 będzie dostępny w trzech wersjach wyposażenia – Classic Plus, Comfort i Premium.

Podstawowa wersja Hyundaia i30 Classic Plus oferowana jest z nowym silnikiem benzynowym 1.5 DPI i sześciobiegową manualną skrzynią biegów od 69 900 zł. W porównaniu do poprzednika w standardzie oferowane są światła do jazdy dziennej LED, przednie światła przeciwmgielne, doświetlanie zakrętów oraz wspomniany już system Bluetooth.

W wyposażeniu wersji Classic Plus znajduje się klimatyzacja, radio z wyświetlaczem 3,8”, zdalne sterowanie radiem z kierownicy, komputer pokładowy, centralny zamek z alarmem oraz tempomat. Bazowa wersja oferuje wiele udogodnień takich jak:

  • przedni regulacja wysokości fotela kierowcy,
  • przedni podłokietnik,
  • schowek na okulary,
  • złącza AUX i USB,
  • gniazda 12V w kabinie i bagażniku,
  • sterowane elektrycznie szyby przednie i tylne,
  • sterowane elektrycznie i podgrzewane lusterka.

Odmiana Wagon (kombi) w wersji Classic Plus wymaga dopłaty 3 000 zł. Natomiast Hyundai i30 Fastback w podstawowej wersji kosztuje od 78 400 zł, ale ma w standardzie mocniejszy silnik benzynowy 1.0 T-GDI oraz 16-calowe felgi aluminiowe.

Zobacz także:

Nowy Hyundai i30 - cennik

CLASSIC PLUS

  • 1.5 DPI 6MT (110KM) 69 900 zł
  • 1.0 T-GDI 6MT (120KM) 72 900 zł
  • 1.0 T-GDI 7DCT (120KM) 78 900 zł
  • 1.5 T-GDI 6iMT 48V (160KM) 81 400 zł
  • 1.6 CRDI 6MT (115KM) 83 600 zł
  • 1.6 CRDI 7DCT (115KM) 89 600 zł

COMFORT

  • 1.5 DPI 6MT (110KM) 77 900 zł
  • 1.0 T-GDI 6MT (120KM) 80 900 zł
  • 1.0 T-GDI 7DCT (120KM) 86 900 zł
  • 1.5 T-GDI 6iMT 48V (160KM) 89 400 zł
  • 1.5 T-GDI 7DCT 48V (160KM) 95 400 zł
  • 1.6 CRDI 6MT (115KM) 91 600 zł
  • 1.6 CRDI 7DCT (115KM) 97 600 zł

PREMIUM

  • 1.5 T-GDI 6iMT 48V (160KM) 103 400 zł
  • 1.5 T-GDI 7DCT 48V (160KM) 111 400 zł

Jak zatem widać, Hyundai i30 zbliżył się cenowo do poziomu Forda Focusa czy Volkswagena Golfa - rywali o znacznie dłuższej historii i większej renomie. Wciąż jest jednak nieco tańszy, w porównywalnych wersjach.

Dla porównania, obecnie bazowy Ford Focus z silnikiem 1.0 o mocy 85 KM kosztuje od 60 tys. zł (poza promocją jest to 72 tys. zł), a z silnikiem 100-konnym od 68 tys. zł (poza promocją 76 tys. zł). Volkswagen Golf natomiast z silnikiem 1.0 90 KM kosztuje od 69 tys. zł (poza promocją 75 tys. zł), a z jednostką 110-konną od 73 tys. zł (poza promocją 79 tys. zł).

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA