Hyundai i20 Coupe różni się od zwykłego hatchbacka. Słupki A, B i C są inne, przez co i20 Coupe ma bardziej zadziorny design. Z przodu inny jest grill oraz przedni zderzak. Tylne błotniki "napompowano" , co ma dawać bardziej atletyczny wygląd nowej i-dwudziestce.
Przy nadwoziu coupe nie zapomniano o praktyczności. Bagażnik ma 336 litrów, co jest najlepszym wynikiem w klasie.
Wnętrze i20 Coupe ma pomarańczowe detale na boczkach foteli i kratkach nawiewu. Ten odcień pomarańczu pochodzi z nowej palety kolorystycznej Hyundaia.

Sportową żyłkę auta podkreślają 17-calowe felgi. Niestety tylko żyłkę, bo pod maską rewelacji nie ma. Najmocniejszy silnik ma 100 KM i jest nim benzynowe 1.4. Słabszy silnik 1.25 ma 84 KM, a diesle to 75-konne 1.1 i 90-konne 1.4. Później do oferty ma dołączyć 3-cylindrowy silnik o pojemności jednego litra.
Nowy Hyundai i20 Coupe będzie oferowany z 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.