Auto oferowane jest w jednym z dwóch kolorów - w pomarańczowym Lumina Orange lub w niebieskiem Galia Blue. Color Edition wyróżnia się ponadto czarnym lub białym dachem oraz pięknymi siedemnastocalowymi felgami aluminiowymi.
Indywidualny charakter wnętrza uzyskano, dzięki zastosowaniu tego samego koloru co w nadwoziu w takich elementach, jak drążek dźwigni zmiany biegów, boczki drzwi, obwódki kratek wentylacyjnych, detale deski rozdzielczej oraz strefa wokół kratki wentylacyjnej między kierownicą a drzwiami.
Wersje Color Edition dostępne są wyłącznie z pakietem wykończenia Sport i z jednym z czterech silników do wyboru: benzynowym 1.4 (85 koni mechanicznych) lub 1.6 (105 koni mechanicznych) oraz dieslem 1.9 TDI o mocach 90 lub 150 koni mechanicznych.
Pakiet Lumina Orange, poza siedemnastocalowymi aluminiowymi obręcza kół "Saga", obejmuje też przyciemniane szyby, czarny dach (kolor Mágico Black), lusterka składane, elementy wnętrza Lumina Orange, ramiona kierownicy w kolorze Carbón Black oraz pokrycie kierownicy i tapicerkę przednich foteli ozdobione pomarańczowymi szwami.
Wersja Galia Blue, poza felgami "Saga", ma przyciemniane szyby, biały dach (kolor Candy White), składane lusterka, specjalną obwódkę atrapy chłodnicy, elementy wnętrza w kolorze niebieskim, ramiona kierownicy w kolorze Carbón Black oraz pokrycie kierownicy i tapicerkę przednich foteli ozdobione niebieskimi szwami.
Obie wersje oferowane są z białymi aluminiowymi obręczami kół, które można zamówić bez dopłaty, zamiast standardowych obręczy. Ibiza SC Color Edition oferowana jest na razie tylko na rynku hiszpańskim.
Źródło: Seat
Komentarze
auto motor i sport, 2009-02-03 13:34:44
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?