Importer Mitsubishi w Polsce to teraz Astara. MMC Car Poland zmienia nazwę

Astara Poland to nowa nazwa dla MMC Car Poland, firmy od 26 lat pełniącej rolę generalnego dystrybutora samochodów Mitsubishi Motors w Polsce. Nowa spółka zapowiada dynamiczny rozwój.

Astara fot. materiały prasowe
Astara
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 45 990 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Należąca do międzynarodowej grupy Astara firma MMC Car Poland, od 26 lat pełniąca rolę generalnego dystrybutora samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce, zmienia nazwę na Astara Poland. Te funkcje w przypadku nowej firmy pozostają bez zmian, a co więcej, zapowiadany jest rozwój działalności. Dodajmy, że zmiana MMC Car Poland w Astara Poland nie jest wielkim zaskoczeniem dla tych, którzy śledzą poczynania globalnej grupy Astara, znanej wcześniej jako Berge Automocion. Jako nowa spółka, Astara Poland jest częścią globalnej grupy Astara, wcześniej znanej jako Berge Automocion.

Dwie premiery Mitsubishi w Polsce w 2023 roku

W związku z dynamicznym rozwojem marki Mitsubishi w Europie, trwają obecnie intensywne przygotowania do premier dwóch nowych modeli Mitsubishi, a właściwie dwóch nowych generacji znanych wcześniej samochodów marki. Oba pojazdy korzystać będą z bliskiej współpracy Mitsubishi z Renault i Nissanem w ramach Aliansu.

Jeden z nowych modeli całkowicie nowa generacji crossovera ASX, która bazować będzie na konstrukcji i napędach Renault Captura. Drugi zaś model to powrót do nazwy Colt, stosowanej wcześniej w kompaktowym samochodzie marki. Nowy Colt bazować będzie na obecnym Renault Clio. Dodajmy, że oba te nowe modele Mitsubishi zadebiutują w 2023 roku, a redakcja auto moto i sport weźmie niebawem udział w oficjalnej prezentacji nowego ASX-a. Szczegóły odnośnie tego modelu zdradzić będziemy jednak mogli dopiero 20 września, w dniu światowej premiery samochodu.

Mitsubishi ASX 2023fot. materiały prasowe
Mitsubishi ASX 2023

Mitsubishi Colt 2023fot. materiały prasowe
Mitsubishi Colt 2023

Astara Poland, czyli nowa era Mitsubishi w Polsce

Wracając jeszcze do komunikatu odnośnie powołania nowej spółki Astara Poland, warto dodać, że „w ramach nowej strategii rozwoju Astara Poland pracuje także nad rozszerzeniem skali działań, by wkrótce zaprezentować nowe marki w oparciu o własny ekosystem dystrybucji, łączności i mobilności, wykorzystujący najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne”. Szczegółów na tym etapie nie znamy, ale kiedy tylko dowiemy się, co oznaczają dalsze plany, poinformujemy o tym na naszych stronach.

Czytając dalej oficjalny komunikat, widzimy jednak że „plan strategiczny grupy Astara koncentruje się na zmieniających się potrzebach klientów, a polska spółka pracuje nad wdrożeniem wykorzystującego najnowsze technologie ekosystemu dystrybucji, łączności i mobilności w Polsce”. Prace te zbiegają się zresztą w czasie z procesem transformacji całej branży i mają stanowić odpowiedź na wyzwania stawiane przez społeczeństwo, dotyczące „osiągnięcia zrównoważonej mobilności, lepszej cyfryzacji i większej wydajności energetycznej”.

Zaawansowana cyfryzacja działań ma przyspieszyć i ułatwić wszystkie etapy zakupu nowego samochodu bez wychodzenia z domu i pozwolić na rozwijanie nowych usług i doświadczeń związanych z posiadaniem i użytkowaniem pojazdów.

– Astara w Polsce to zespół pasjonatów motoryzacji. Duża grupa pracowników pracuje w firmie od 26 lat, czyli od daty powstania spółki. Jako doświadczony zespół ekspertów z branży motoryzacyjnej od ponad ćwierćwiecza odpowiadamy za dystrybucję, sprzedaż i serwis samochodów marki Mitsubishi. W ciągu 26 lat sprzedaliśmy ponad 100 000 samochodów Mitsubishi. Sieć autoryzowanych stacji dealerskich Mitsubishi Motors w Polsce tworzy obecnie 26 punktów sprzedaży i 40 stacji serwisowych, w których łącznie znajduje zatrudnienie około 1000 osób. Od zawsze nasza strategia była skoncentrowana na kliencie i jego potrzebach. Teraz dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Astara będziemy potrafili w jeszcze lepszym stopniu odpowiedzieć na rosnące oczekiwania klientów, proponując różnorodne formy własności i użytkowania pojazdów - od zakupu z wieloma formami finansowania, przez krótko i długookresowy wynajem a także subskrypcję i systemy łączności. Wejście do międzynarodowej i wielomarkowej grupy Astara otworzyło przed nami szerokie możliwości rozwoju firmy. Obecnie intensywnie pracujemy zatem także nad planami współpracy z innymi markami i wdrożenia innowacyjnych systemów dystrybucji, mobilności i łączności. Dążąc do jak najlepszej wydajności operacyjnej przy wykorzystaniu wiedzy i zasobów grupy współpracujemy też ściśle z innymi krajami i regionalnymi przedstawicielstwami firmy Astara. Jednym z przykładów jest kooperacja z Astara Western Europe w celu integracji działań dla Isuzu Poland - polskiego przedstawicielstwa tej marki, która obecnie dzieli z nami przestrzeń biurową – podsumowuje komunikat dla mediów Piotr Szewczyk, dyrektor operacyjny Astara Poland.

Astara – co to za firma?

Działająca od 1979 roku Astara to jedna z największych na świecie grup przedsiębiorstw, zapewniających produkty i usługi w obszarze motoryzacji i mobilności na trzech kontynentach, w 17 krajach, z ponad 230 tysiącami sprzedanych pojazdów rocznie. Astara jest obecna w Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Austrii, Belgii, Finlandii, Luksemburgu, Holandii, Polsce, Szwecji, Szwajcarii, Argentynie, Boliwii, Chile, Kolumbii, Peru i na Filipinach, reprezentując 30 marek samochodów. Astara zapewnia system dystrybucji i mobilności, obejmujący wszystkie rynki, na których działa grupa, w tym wszystkie opcje własności, subskrypcji, użytkowania i łączności, które zapewniają najnowsze technologie.

Zobacz także:
Zobacz również:
REKLAMA