Cen samochodu jeszcze nie znamy, ale przedstawiciele Opla szacują, że auto ma być o około 4500 zł droższe niż czterodrzwiowa Insignia. Wraz z wersją kombi debiutują dwa nowe silniki - benzynowy, 1,6-litrowy turbo oraz wysokoprężny 2.0 BiTurbo.
W Sports Tourerze zachowano identyczny jak w sedanie rozstaw osi, wynoszący 2,74 metra, ale za to zwiększono długość nadwozia do aż 4,91 metra. Maksymalna przestrzeń przedziału bagażowego wynosi 1530 litrów.
Do siedmiu silników oferowanych już w Insigni Sports Tourer dołączyły dwa nowe. 1,6-litrowy benzynowy silnik turbo osiąga moc 180 koni mechanicznych, wytwarza maksymalny moment obrotowy o wartości 230 Nm i dostępny jest tylko w modelach z napędem na przednią oś.
Natomiast silnik 2.0 BiTurbo "wyciąga" 190 koni mechanicznych mocy i 400 Nm momentu obrotowego. Jednostka ta dostępna będzie najpierw z napędem na cztery koła, a dopiero w późniejszym terminie trafi do aut przednionapędowych.
Niedługo też do sprzedaży wejdzie "ekologiczna" wersja ecoFLEX z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 160 koni mechanicznych. Model ten charakteryzuje się bardzo niską, jak na swoją moc, emisją dwutlenku węgla wynoszącą 140 gramów na kilometr.
Do tej pory w Europie złożono zamówienia na 75 000 sztuk Insigni. Zapraszamy do obejrzenia naszej galerii zdjęć z Oplem Insignią Sports Tourer w roli głównej.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-03-19 11:06:11
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?