Z zewnątrz jest zgrabny, ale też bezpieczny, bo wyposażony w poduszkę powietrzną chroniącą pieszych. Jeśli dojdzie do potrącenia maska silnika lekko się unosi, a poduszka umieszczona przy jej krawędzi blisko przedniej szyby, chroni pieszego przed uderzeniem głową w twarde elementy znajdujące się pod spodem. Pod kątem komfortu kierowcy zaprojektowano natomiast tablicę rozdzielczą. Zamiast tradycyjnych wskaźników można zamówić cyfrowe, wyświetlane na ekranie o przekroju 12,3 cala.
Kolorowy wyświetlacz head-up
Dopłaty wymaga również wyświetlacz head-up, który ma tę zaletę w porównaniu z rozwiązaniami konkurentów, że pokazuje w dużej rozdzielczości w pełni kolorowe grafiki. Ponadto, jak twierdzi Jaguar, jest on w stanie wyświetlić o 66% więcej informacji niż tradycyjne urządzenia. Dostarcza danych m.in. o aktualnej i dozwolonej prędkości, załączonym biegu czy wskazaniach nawigacji – wszystko wirtualnie zawieszone w przestrzeni równo na wysokości wzroku kierowcy.
Nawigację z kolei wyposażono w tryb „Arrival”, dzięki któremu 200 metrów przed dotarciem do celu jego obraz ukazuje się na ekranie sfilmowany pod kątem 360 stopni. Nawigacja pokazuje też wolne miejsca parkingowe w okolicy. System multimedialny obsługuje się za pośrednictwem 10-calowego ekranu dotykowego umieszczonego w konsoli środkowej – można nim też sterować gestami.
Internet na pokładzie
W modelach wyposażonych w system Touch Pro oraz w amortyzatory o zmiennej sile tłumienia nierówności na ekranie mogą pojawiać się czasy okrążeń toru, czy dane telemetryczne dotyczące hamowania i przyspieszania.
Między fotelami z przodu w konsoli centralnej znajduje się schowek, wyposażony m.in. w uchwyty do tabletu i smartfona.
Dzięki mobilnemu hotspotowi w standardzie 4G z Internetem może się równocześnie połączyć osiem urządzeń zewnętrznych. Na pokładzie Jaguara E-Pace są też cztery gniazda prądu 12V i pięć wejść USB. Charakter wnętrza można dopasować do własnych upodobań dobierając ulubioną kolorystykę stylowego podświetlenia kabiny.