REKLAMA

Jaguar E-Pace z nowym napędem plug-in hybrid

Jaguar E-Pace przeszedł face lifting, który poza kosmetycznymi zmianami stylistyki i odświeżeniem wnętrza, wzbogacił ofertę napędów o mocną wersję hybrydową typu plug-in.

Jaguar E-Pace facelift 2020 fot. Michał Szymaczek
Jaguar E-Pace facelift 2020

Jaguar E-Pace – nadwozie

Nowy Jaguar E-Pace nie różni się zbyt wiele, na pierwszy rzut oka, od ustępującego modelu, ale modyfikacje są zauważalne. Zmiany obejmują zmienioną dolną część przedniego zderzaka z charakterystycznym elementem ostrza i nowy projekt grilla, nawiązujący do tradycyjnego logo Jaguara.

Głosuj w konkursie Best Cars 2021 i wygraj Subaru Forester

Nowe są diodowe reflektory, które zostały wyposażone w charakterystyczny wzór świateł do jazdy dziennej „Double J” i są także dostępne z opcjonalną technologią Pixel LED, zapewniając zwiększoną rozdzielczość i jasność.

Z tyłu dolny zderzak ma nową wstawkę, która znajduje się między zintegrowanymi końcówkami układu wydechowego – to element rozpoznawczy dla wersji z czterocylindrowymi silnikami benzynowymi. Wszystkie inne wersje silnika zyskują natomiast nowe, smukłe wykończenie w kształcie poziomych ostrzy.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Jaguar E-Pace – wnętrze

Sercem nowego wnętrza E-Pace’a jest zintegrowany, zakrzywiony 11,4-calowy ekran dotykowy HD na środku deski rozdzielczej, który odpowiada za sterowanie nowym systemem multimedialnym Pivi Pro. Wzmocniony chemicznie szklany ekran ma dwie powłoki, z których pierwsza ma za zadanie redukować odblask, a druga zapewniać brak odcisków palców na ekranie.

Między fotelami pojawił się nowy selektor skrzyni biegów oraz ładowarka bezprzewodowa 15W, a punkty dotykowe kierowcy wokół zestawu wskaźników są teraz obszyte miękkimi w dotyku materiałami. Dodatkowo nowa jest kierownica, inspirowana tą z elektrycznego modelu I-Pace.

Jaguar E-Pace facelift 2020fot. Michał Szymaczek
Jaguar E-Pace facelift 2020

REKLAMA

REKLAMA

Jaguar E-Pace – napęd PHEV

Odświeżony Jaguar E-Pace wchodzi w świat elektryfikacji napędów, choć jednym ciekawym wyjątkiem jest tu bazowy diesel. On jako jedyny nie będzie hybrydą, nawet miękką. Poza nim wszystkie jednostki zyskały wspomaganie układem mild hybrid, a na szczycie gamy pojawił się znany już choćby z Range Rovera Evoque napęd hybrydowy typu plug-in, o oznaczeniu P300e.

Nowy układ napędowy P300e PHEV łączy trzycylindrowy silnik benzynowy Ingenium o mocy 200 KM oraz elektryczny silnik o mocy 109 KM (80 kW) napędzający tylną oś pojazdu. Zapewnia to osiągi na poziomie sportowego auta – sprint do „setki” w 6,5 sekundy – i jednocześnie oszczędność paliwa przy spokojnym obchodzeniu się z pedałem gazu.

W sumie nowa gama silników Jaguara E-Pace obejmuje jednostki:

Diesel

  • 163 KM 2.0L R4 Turbo, 6-biegowa przekładnia manualna, FWD

  • 163 KM MHEV 2.0L R4 Turbo, 9-biegowa przekładnia automatyczna, AWD

  • 204 KM MHEV 2.0L R4 Turbo, 9-biegowa przekładnia automatyczna, AWD

Benzyna

  • 160 KM MHEV 1.5L R3 Turbo, 8-biegowa przekładnia automatyczna, FWD

  • 200 KM MHEV 2.0L R4 Turbo, 9-biegowa przekładnia automatyczna, AWD

  • 249 KM MHEV 2.0L R4 Turbo, 9-biegowa przekładnia automatyczna, AWD

  • 300 KM MHEV 2.0L R4 Turbo, 9-biegowa przekładnia automatyczna, AWD

  • 309 KM PHEV 1.5L R3 Turbo, 8-biegowa przekładnia automatyczna, AWD

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA