Jaguar XF L będzie zbudowany na bazie normalnego XF-a, ale jego nadwozie zwiększy się o co najmniej kilkanaście centymetrów. Decyzja o produkcji wydłużonej wersji jest oczywista, takie odmiany mają w swojej ofercie chociażby Audi, BMW, czy Mercedes. Jak XF L będzie wyglądał? Rewelacji nie będzie, to po prostu przedłużona wersja auta, które już znamy. Zwiększy się nadwozie, rozstaw osi oraz miejsce w tylnej części kabiny.
Jaguar XF L powstanie tylko na potrzeby chińskiego rynku i tam też będzie produkowany, w fabryce, gdzie powstają już modele Evoque i Discovery Sport.
Grupa JLR mocno się rozwija, planuje otworzyć nowy zakład na północ od Szanghaju, produkujący turbodoładowane jednostki 2.0. Przypomnijmy, że także Polska miała szansę na przyjęcie brytyjskiej marki na swoje ziemie.
Wracając do Jaguara XF L, auto zadebiutuje 25 kwietnia podczas salonu samochodowego w Pekinie i zapewne wtedy poznamy więcej szczegółów dotyczących nowego auta.