[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Jeep Compass – 5 najważniejszych faktów

W ubiegłym roku Europejczycy kupili 1,6 mln kompaktowych SUV-ów. Jeep postanowił jeszcze mocniej powalczyć o klientów w tym dynamicznie rosnącym w Europie segmencie. Orężem będzie nowy Compass

Jeep Compass Jeep Compass

Stylizacja

Stylizacja nadwozia nie pozostawia nawet najmniejszej wątpliwości, że nowy Compass jest pełnoprawnym członkiem rodziny Jeep. Nie mogło więc w nim zabraknąć słynnego siedmioszczelinowego grilla, którego wygląd projektanci odświeżyli umieszczając umieszczając chromowane szczeliny na czarnym tle. Kolejnym charakterystycznym dla Jeepów elementem jest trapezoidalny kształt nadkoli samochodu, jaki spotkamy w każdym modelu legendarnej marki.

Całe nadwozie, ze zachowanymi typowymi dla Jeepów proporcjami pomiędzy wielkością okien i powierzchnią blach karoserii sprawia wrażenie muskularności i majestatyczności. Dzielność terenową podkreślają natomiast plastikowe osłony dolnej części drzwi, nadkoli oraz przedniego i tylnego zderzaka. W wersji Trailhawk dodatkowo znajdziemy charakterystyczne czerwone ucho tylnego zaczepu holowniczego.   

Bezpieczeństwo i ochrona

Jeep Compass jest wyposażony w rozbudowany pakiet aktywnych i pasywnych systemów bezpieczeństwa. Standardowym wyposażeniem każdego auta jest system ostrzegania przed najechaniem na poprzedzający pojazd (Forward Collision Warning-Plus) i system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu (LaneSense Departure Warning-Plus).

Dodatkowo dostępne są także: system monitorowania martwych pól oraz system wykrywania obiektów na drodze cofania, kamera cofania, w pełni automatyczny system wspomagania parkowania równoległego i prostopadłego, tempomat adaptacyjny oraz system stabilizacji toru jazdy z funkcją zapobiegania przewróceniu się pojazdu. Standardowo montowanych jest sześć poduszek powietrznych.

Możliwości terenowe

W odróżnieniu od typowo szosowej konkurencji Jeep Compass poradzi sobie nawet w trudniejszym terenie, szczególnie w wersji Trailhawk, która ma podwyższony o 25 mm (do 216 mm) prześwit oraz fabrycznie montowane osłony podwozia. Wóz ma także korzystne wartości kątów: natarcia (30 stopni), rampowego (24,4 stopnia) oraz zejścia (33,6 stopni).

W wersji Trailhawk, prócz standardowych trybów jazdy: Auto, Snow, Sand oraz Mud dostępny jest także tryb jazdy po skałach. W systemie napędu Jeep Activ Drive Low oferowane jest także przełożenie pełzające ułatwiające pokonanie trudniejszych przeszkód terenowych.

Jeep Compass Jeep Compass

Silniki


W Polsce i na pozostałych rynkach UE Compass będzie dostępny z jednym silnikiem benzynowym oraz dwoma dieslami. Benzynowy silnik 1.4 MultiAir2 ma dwa warianty mocy - 140 lub 170 koni mechanicznych. Słabsza wersja będzie łączona z 6-biegową skrzynią mechaniczną i oferowana w samochodach z napędem na jedną oś. Mocniejsza zaś z dziewięciostopniowym automatem i napędem 4x4. Zwolennicy diesli mogą wybierać pomiędzy silnikiem 1.6 o mocy 120 KM i maksymalnym momencie obrotowym 320 Nm oraz 2.0 o mocy 140 KM (350 Nm) lub 170 KM i momencie 380 Nm. Oba są montowane w wersjach 4x4, ale mocniejszy tylko w połączeniu z dziewięciobiegowym automatem. Compass z najmocniejszym silnikiem rozpędza się do 100 km/h w 9,5 s, osiąga prędkość maksymalną 196 km/h, a producent podaje średnie spalanie na poziomie 5,7 l/100 km.

Jeep Compass Jeep Compass

Ceny

Nowy Jeep Compass będzie oferowany na naszym rynku w czterech wersjach wyposażenia: Sport, Langitude, Limited oraz Trailhawk. Cennik startuje od 99 800 zł, które trzeba zapłacić za Compassa z silnikiem benzynowym 1.4 (120 KM) w wersji Sport z napędem na przednią oś. Najtańszą wersją z napędem na obie osie jest Limited 1.4 (170 KM) za 143 900 zł. Na szczycie cennika znalazł Trailhawk z dwulitrowym silnikiem Diesla o mocy 170 KM napędem 4x4 i automatyczną skrzynią biegów, który został wyceniony na 161 900 zł.

Jeep Compass Jeep Compass

Jeep Compass

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 146 900 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij