Gdy pierwszy raz to auto zostało przyłapane przez naszych fotografów, wydawało się, że mamy do czynienia tylko ze zmodernizowaną "dwójką". Ale nic z tych rzeczy, ponieważ w stosunku do swojego większego brata w "jedynce" można dostrzec sporo różnic.
Inne są więc zderzaki z przodu i z tyłu, lampy, maska silnika oraz o wiele krótsza para tylnych drzwi. Pod maską auta pracuje najprawdopodobniej 1,3-litrowa jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem paliwa, wyposażona w system start/stop. Silnik współpracuje z nowo opracowaną sześciobiegową przekładnią automatyczną.
Według naszych przewidywań, Mazda 1 ma produkować tylko 90 gram albo mniej dwutlenku węgla na każde 100 km. Premiera nowego modelu auta planowana jest na wrześniowe targi motoryzacyjne we Frankfurcie.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-03-17 10:23:45
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?