W przypadku obecnej generacji Porsche 911 (992) dźwięk jest nieco mniej „zachrypnięty”. Wiadomo, że Porsche zapowiedziało, że jest wstanie w przypadku silnika wolnossącego spełnić limity dotyczące emisji do roku 2024. Oznacza to, że w nadchodzącej generacji Porsche 911 GT3 pozostanie silnik wolnossący.
W wideo (AutoMotiveMike) nagranym na Nurburgringu możecie zobaczyć i usłyszeć wciąż jeszcze prototypowe GT3. Można się jednak spodziewać, że samochód jest w ostatniej fazie dostrajania i niewiele będzie się różnił od wersji produkcyjnej. W materiale można porównać dźwięk nowego GT3 z aktualną Carrerą oraz odchodzącą generacja GT3 RS. Widać też, że nowe GT3 nie ustępuje osiągami GT3 RS.
Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!
Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!
Zobacz także:
- Volvo ogranicza prędkość aut do 180 km/h
- Hulajnogi elektryczne jak rowery - nowe przepisy
- Powstaje Skoda Scala w wersji Spider
Komentarze