[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Katastrofalne crash-testy aut z Indii

Jeśli ktoś jeszcze sądzi, że auta z Chin to najniższy poziom bezpieczeństwa, to teraz będzie musiał zweryfikować swoją opinię. Pierwsze, niezależne testy zderzeniowe na rynku indyjskim wykazały, że tamtejsze auta są całkowicie na bakier z bezpieczeństwem.

I nie chodzi tu tylko i wyłącznie o rodzime marki. W Indiach, podobnie jak i w Chinach, powstaje obecnie wiele aut różnych światowych koncernów. Organizacja Global NCAP wzięła pod lupę pięć najpopularniejszych modeli tamtejszego rynku, które łącznie generują 20 proc. sprzedaży - Suzuki-Maruti Alto 800, Tata Nano, Ford Figo, Hyundai i10 oraz Volkswagen Polo.

Wszystkie, niezwykle solidarnie oblały ten egzamin, nie zdobywając choćby jednej gwiazdki. Problemy ze stabilnością konstrukcji miały Nano, Alto 800 oraz i10. W przypadku Forda i Volkswagena nie było pod tym względem aż tak tragicznie, ale brak w standardzie (a takie wersje były testowane) choćby jednej poduszki powietrznej również powoduje, że podróż tymi modelami jest niezwykle ryzykowna.

Po ogłoszeniu wyników przez Global NCAP, Volkswagen wystawił swój model do poprawki - uprzednio jednak ogłaszając, iż wycofa z rynku wersję bez poduszek powietrznych. Polo z dwoma airbagami w standardzie spisało się już całkiem przyzwoicie, osiągając wynik czterogwiazdkowy.

Również raczej mizernie należy ocenić bezpieczeństwo, jakie testowane modele miały zapewniać dzieciom. Najlepszym przykładem niech będzie tu Tata Nano. Rekomendowany przez tę firmę fotelik dziecięcy nie dał się zainstalować na tylnych siedzeniach z powodu braku trzypunktowych pasów bezpieczeństwa.

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 39 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij