[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Każdy rodzaj napędu w autach VW

Volkswagen szybko zmierza do epoki pojazdów bezemisyjnych. Jednak zmiana nie dokona się z dnia na dzień. Jeszcze długo w jego ofercie będą zarówno samochody elektryczne, hybrydowe, jak i te z silnikami spalinowymi.

Volkswagen, elektromobilność
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 790 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Dzięki najnowszym rozwiązaniom technicznym każdy z tych rodzajów napędu jest bardzo wydajny. Klient decyduje który najlepiej spełnia jego wymagania. Nie zmienia to założeń VW, że przyszłością motoryzacji są samochody elektryczne, bo w tym roku zaprezentuje w sumie osiem zelektryfikowanych i w pełni elektrycznych modeli. W lecie do klientów trafią pierwsze egzemplarze ID.3. W drugiej połowie roku zadebiutuje pierwszy elektryczny SUV, model ID.4, który tak jak ID.3 został skonstruowany na platformie MEB przeznaczonej do budowy samochodów elektrycznych.

REKLAMA

ID.4 wyróżnia się nowoczesną, sportową stylistyką. Ma znakomite właściwości aerodynamiczne i jest bardzo wygodny. Po jednokrotnym naładowaniu akumulatora jego zasięg na energii elektrycznej wynosi do 500 km. Auto ma też oczywiście klasyczne zalety SUV-a: siedzi się w nim wysoko, a kierowca ma doskonałą widoczność. Ten model będzie sprzedawany na całym świecie, również jego produkcja ma się odbywać w zagranicznych fabrykach VW – w USA, Chinach i w Europie. I tak jak w wypadku ID.3, będzie ona neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla.

 

Volkswagen ID.4

 

Najefektywniejsze silniki są oferowane w wersjach hybrydowych, np. jako tzw. mild-hybrid w nowym Golfie. Albo jako hybrydy plug-in, bo coraz więcej ludzi chce na krótkich dystansach jeździć samochodami elektrycznymi, ale gdy zajdzie potrzeba – wyruszyć w daleką trasę. Dlatego Golf jest teraz dostępny także w wersji eHybrid. Dla kierowców szukających auta o usportowionym charakterze jest natomiast wersja GTE. Nawet największe modele VW są wyposażane w napęd hybrydowy typu plug-in – np. nowy Touareg R.

 

VW Touareg R plug-in

 

REKLAMA

VW jako pierwszy producent samochodów zobowiązał się do realizacji celów klimatycznych zawartych w Porozumieniu Paryskim – do 2050 roku będzie firmą neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla. Stanie się tak dzięki autom przyjaznym środowisku, dostawcom produkującym komponenty według zasad zrównoważonego rozwoju, dzięki nowym pomysłom z dziedziny mobilności oraz dzięki energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Najpóźniej w ciągu pięciu lat VW zamierza o jedną trzecią zmniejszyć ilość dwutlenku węgla emitowanego przez swoje samochody.

 

VW ID.3 - pierwsze egzemplarze trafią do klientów latem

 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA