Zarówno wersja 3-drzwiowa jak i 5-drzwiowa mają o wiele bardziej agresywny body kit niż ich bardziej pospolite odmiany. GT wyróżnia się nowymi zderzakami, zmienionym przednim grillem, LED-owymi światłami i czerwonymi zaciskami. W nadkolach prężą się felgi o rozmiarze aż 18-cali.
Pierwsza edycja Pro Cee’da GT będzie limitowana do 500 egzemplarzy. Będą one mieć specjalne wyposażenie i oznaczenia.
Pod maską modeli GT znajdziemy 1,6-litrową jednostkę benzynową o słusznej mocy 204 KM i momencie obrotowym 265 Nm. Średnie spalanie ma wynosić 7,4 litra na 100 km. Silnik może się podobać nie tylko ze względu na przyspieszenie 0-100 km/h (7,7 sekundy, prędkość maksymalna 230 km/h). Na drodze najbardziej przyda się elastyczność, która jest wyśmienita: 60-100 km/h na „czwórce” osiągamy po 5,4 sekundy, manewr 80-120 km/h na piątym biegu zajmuje 7,3 sekundy a na szóstym 8,8 sekundy.
Premiera obu modeli oczywiście w Genewie.