Przód Sorento zyskał nowe zderzaki z pionowymi światłami przeciwmgielnymi, nową osłonę chłodnicy, reflektory pozycyjne LED (również z tyłu) oraz nową tylną klapę. Opcjonalnie dostępne są nawet 19-calowe felgi aluminiowe. Wewnątrz znajdziemy lepsze materiały a także eleganckie, chromowane akcenty w postaci klamek, obwódek wlotów powietrza i przełączników. Nowy jest zestaw wskaźników LCD i konsola centralna z 7-calowym wyświetlaczem.
Pod maską znajdą się silniki benzynowe i wysokoprężne o mocy od 150 do 197 koni mechanicznych. Wszystkie jednostki powinny zadowalać się mniejszą ilością paliwa niż dotychczas. Największą popularnością cieszyć się zapewne będzie 2-litrowy diesel o mocy 150 koni gwarantujący balans między dobrymi osiągami i umiarkowanym apetytem na paliwo.
Do wyboru będą dwie skrzynie - automatyczna i mechaniczna, a także dwa rodzaje napędu, na przednią oś i 4x4. Ten drugi w normalnych warunkach przekazuje całość momentu na przednie koła jednak w razie ich uślizgu może przenieść część mocy (do 50%) na koła tylne.
Odświeżona Kia Sorento trafi na rynek w czwartym kwartale tego roku.
Komentarze
auto motor i sport, 2012-08-17 09:06:43
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?