Rasowo stylizowane Gran Turismo jest modelem, który budzi w większości obserwatorów zachwyt. Cena, jaką proponuje polski importer marki, może być uznana za konkurencyjną dla rywali. A są nimi m.in. BMW Serii 4 czy Audi A5 Sportback.
Polski importer potwierdził oficjalnie, że ceny dobrze wyposażonego Stingera startują od poziomu 149 900 zł. Co dostaniemy w zamian?
Kia Stinger jest dostępna w czterech wersjach wyposażenia - L, XL, GT Line oraz GT. Do wyboru są współpracujące z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów silniki o mocy od 200 do 370 KM. Co więcej, Stinger jest pierwszym modelem tej marki w którym wybrać można między napędem na tylną oś lub na wszystkie cztery koła.
Stinger jest też pierwszym model Kia, który ma możliwość wyboru trybu pracy napędu, poprzez system regulacji elektronicznie sterowanych amortyzatorów, znany jako Dynamic Stability Damping Control. System oferuje pięć trybów pracy: Personal, Eco, Sport, Comfort i Smart.
Dzięki temu można dostosować siłę tłumienia amortyzatorów do warunków na drodze i do stylu jazdy. Zawieszenie można dostroić tak, aby Stinger bardziej dynamicznie pokonywał zakręty zachowywał się bardziej stabilnie podczas jazdy z dużą prędkością.