Z zewnątrz auto nie różni się od swojego "zwykłego" krewniaka. Jednak w tym przypadku między przednimi kołami zamiast jednostki benzynowej, czy diesla, znajduje się silnik elektryczny o mocy 80 kW i momencie obrotowym 280 Nm. Pozwala on na rozpędzenie auta do 100 km/h w niecałe 20 sekund, a jego prędkość maksymalna to 140 km/h.
Pod podłogą bagażnika znajdują się dwa akumulatory o pojemności 24 kWh, które pozwalają na przejechanie bez ładowania nawet 180 kilometrów. Ich pełne ładowanie ze zwykłego gniazdka elektrycznego trwa 8 godzin. Szybkie ładowanie (50 kW) pozwala na załadowanie akumulatorów w 80% w czasie 20 minut.
Koncept EV prezentuje efekty prac działu Badanń i Rozwoju koreańskiego koncernu, który ostro pracuje nad przygotowaniem ekologicznych modeli, mogących trafić do seryjnej produkcji.