Kia e-Niro jest wyposażona w akumulator litowo-jonowy o dużej pojemności, wynoszącej 64 kWh. Wg homologacji WLTP, w cyklu mieszanym zapewnia on zasięg większy niż 455 kilometrów na jednym ładowaniu akumulatora. W cyklu miejskim, a więc tam gdzie pojazdy elektryczne czują się najlepiej, wg tej samej normy WLTP, e-Niro może przejechać nawet do 615 km.
W ofercie producenta znajdzie się również Kia e-Niro z akumulatorem litowo-jonowym o mniejszej pojemności, wynoszącej 39,2 kWh. W cyklu mieszanym, wg normy WLTP, akumulator ten zapewnia zasięg do 289 kilometrów na jednym ładowaniu akumulatora.
Po podłączeniu Kii e-Niro do szybkiej ładowarki o mocy 100 kW, ładowanie akumulatora z poziomu 20 proc. do 80 proc. zajmuje 42 minuty. W tym czasie można na przykład udać się na zakupy, o ile ładowarka znajduje się przy centrum handlowym.
Jako elektryczny crossover, ze względu na nieduży rozmiar silnika i optymalne rozmieszczenie elementów napędu, Kia e-Niro zajmuje wyjątkową pozycję na rynku pod względem przestronności wnętrza i funkcjonalności.
Zobacz także: wszystkie premiery Poznań Motor Show 2019
Komentarze