REKLAMA

Kia i Hyundai przedłużą gwarancję w związku z koronawirusem

Kia jest pierwszym z producentów, który wraz z należącym do tego samego koncernu Hyundaiem przedłużą okres gwarancyjny samochodów na całym świecie. Ma to związek z pandemią koronawirusa.

Kia XCeed plug-in hybrid Materiały prasowe
Kia XCeed plug-in hybrid
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 43 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Koncern Kia Motors Corporation zapowiedziała właśnie uruchomienie akcji, którą nazwano Kia Promise. Jest to globalny program przedłużenia gwarancji samochodów. W ramach programu Kia Promise ci klienci, którzy nie mogą przemieszczać się z powodu pandemii wirusa COVID-19, mogą być spokojni o przedłużenie gwarancji samochodu.

Przedłużenie gwarancji samochodu – kogo dotyczy?

Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, program Kia Promise obejmuje 142 kraje na świecie i dotyczy wszystkich samochodów objętych gwarancją, która wygasła lub wygaśnie w okresie między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku.

REKLAMA

Program dotyczy oczywiście wszystkich krajów w Europie, w których Kia oferuje 7-letnią gwarancję lub do przebiegu 150 tys. kilometrów. Program Kia Promise przedłuża gwarancję wszystkich kwalifikujących się aut do 30 czerwca 2020 roku.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Przedłużenie gwarancji samochodu – jak się zgłosić?

Koncern Kia Motors szacuje, że na przedłużeniu gwarancji w ramach Kia Promise skorzysta ponad pół miliona klientów na świecie. W Polsce będzie to wyglądać tak, że już w najbliższych dniach pracownicy Kia Motors Polska drogą telefoniczną, mailową lub listownie skontaktują się ze wszystkimi klientami, którzy objęci są programem Kia Promise. W ten sposób udzielą im dodatkowych informacji na temat programu.

Program Kia Promise - założenia

Program Kia Promise jest jednym ze środków zapobiegawczych, stosowanych w celu przeciwdziałania skutkom pandemii wirusa COVID-19. Program obejmuje bowiem klientów, którzy nie są w stanie skorzystać z bezpłatnego serwisu lub przeglądu opłaconego w ramach pakietu serwisowego, oferowanego przez Kia, z powodu ograniczenia w przemieszczaniu się, które obowiązuje w związku ze stanem epidemicznym.

Chcesz być na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami? Dołącz do naszej grupy na facebooku

- Przedłużając ochronę gwarancyjną samochodów należących do klientów, którzy mogą być dotknięci przez pandemię koronawirusa, Kia Motors ma nadzieję, że teraz będą oni mieli jeden powód mniej do zmartwień. Zależy nam na tym, aby w okresie kiedy zalecany jest dystans społeczny, rozwiązać wszelkie obawy naszych klientów, które dotyczą obsługi serwisowej – powiedział Sangdae Kim, wiceprezes i dyrektor działu obsługi klienta na świecie w Kia Motors Corporation.

Hyundai również przedłuży gwarancję

Podobny zabieg stosuje Hyundai, będący marką siostrzaną i należący do tego samego koncernu, co Kia. Dowiedzieliśmy się, że aż 1,21 mln samochodów Hyundaia na całym świecie uzyska przedłużenie gwarancji w związku z pandemią koronawirusa i ograniczeniami w przemieszczaniu się.

Czekamy jeszcze na oficjalny komunikat Hyundai Motor Poland, ale akcja obejmie prawdopodobnie aż 175 krajów świata i wspomniane 1,21 mln egzemplarzy. Podobnie jak w przypadku Kia, tak i tu przedłużenie gwarancji ma nastąpić do 30 czerwca, natomiast warunkiem jest wygaśnięcie między marcem i czerwcem 2020 roku.

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA