Modele GTS to w sumie cztery odmiany. Carrera GTS Coupe, Carrera GTS Kabrio, 4 GTS Coupe i Kabrio z napędem na cztery koła.
W 911 GTS 3,8-litrowy bokser osiąga 430 KM. Z pakietem Sport Chrono i automatyczną skrzynią PDK, Carrera GTS rozpędza się do 100 km/h w równe 4 sekundy. To tyle samo, co wyczynowe GT3 poprzedniej generacji. Prędkość maksymalna wynosi 300 km/h (z PDK).
Mimo, że GTS jest mocniejsze i o 30 kg cięższe niż odmiana "S", ma spalać tyle samo co słabsza wersja, czyli średnio 8,7 l/100 km (ze skrzynią PDK).
W standardzie kierowca Porsche 911 GTS otrzymuje bi-ksenonowe reflektory z systemem Porsche Dynamic Light System, sportowy układ wydechowy, a także sportowe fotele pokryte alcantarą.
Z zewnątrz GTS-a charakteryzują ciemne lub, jak kto woli, "dymione" detale. 20-calowe felgi mogą być w czarnym macie, przednie lamy mają efekt "wędzenia" (czarne wnętrze klosza), a końcówki układu wydechowego mogą być pomalowane na czarno. Z tymi detalami i czerwonym lakierem Porsche 911 GTS wygląda już nawet nie "kozacko", ale "przekozacko".
Porsche 911 GTS będzie można kupić już w listopadzie. Ceny w Polsce na razie są nieznane, ale analogicznie myśląc, kwota jaką trzeba będzie przygotować to coś pomiędzy wersją S (523 100 zł), a GT3 (701 500 zł).