REKLAMA

Kolejne dzieło Geigera – GTS

Tego auta nie trzeba nikomu przedstawiać. Corvette ZR-1 to nie tylko najmocniejszy w historii pojazd wyprodukowany przez koncern General Motors, ale to też samochód, który przez długi czas był rekordzistą toru Nurburgring wśród modeli seryjnych.

Jego V-ósemka o pojemności 6,2 litra, wspomagana przez sprężarkę mechaniczną dysponuje seryjną mocą 662 koni mechanicznych i zapewnia prędkość maksymalną 330 km/h. GeigerCars postanowił trochę przy silniku pomajstrować, w efekcie czego wypluwa on z siebie teraz 710 koni mechanicznych i niesamowite 918 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Osiągi? 100 km/h pojawia się na prędkościomierzu już po 3,6 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi teraz 342 km/h. Lista modyfikacji przeprowadzonych przez Geigera obejmuje ponadto nowy szerszy wlot powietrza w zderzaku, masywny tylny dyfuzor oraz diodowe lampy. Oczywiście, także z przodu nie zabrakło niesłychanie modnych ostatnio diód LED.

Corvette pomalowane zostało lakierem perłowym, dzięki czemu jej kolor zmienia się w zależności od kąta padania światła. Nowe są też koła. Przednie o rozmiarze 285/30 ZR19, natomiast tylne to istne walce - 345/25 ZR20.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA