Dla Hamanna to niejako próba pokonania innego świetnego tunera czyli Brabusa, która stworzył 700-konną wersję G-klasy. Typhoon "goni" go pod względem mocy, która wynosi równe 600 koni mechanicznych. Moment obrotowy jest w stanie ruszyć kamienicę - 782 Nm to potężna wartość.
A jak tak przeobrażony silnik radzi sobie z trochę mniejszą G-klasą? Typhoon przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,1 sekundy. Maksymalnie można zaś rozpędzić się do 261 km/h!
Hamann zajął się też zmianami stylistycznymi. Lusterka wykonane są z karbonu, podobnie jak klamki, wloty powietrza i grill. Nowy jest przedni spojler z diodami LED do jazdy dziennej. Przestylizowano też tylną część - błotnik z zintegrowanym dyfuzorem i zamontowano spojler dachowy. G-klasa od Hamanna "gada" przez dwie potrójne końcówki wydechu zamontowane po bokach.
Typhoon stoi na 24-calowych felgach. Również wnętrze otrzymało świeży wygląd - dużo jest karbonu i polerowanej nierdzewnej stali.
Źródło: worldcarfans
Komentarze
auto motor i sport, 2009-06-15 10:34:37
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?