REKLAMA

Koncerny Fiata i Chryslera zawarły bezterminowy alians strategiczny

W modelu Bravo zadebiutuje nowo opracowane logo marki Fiat. Ma symbolizować kolejny prze- łom i zmianę strategii firmy. Znak firmowy został zaprojektowany przez specjalizującą się w tej dziedzinie firmę Robilant Associati, we współpracy z Centro Stile Fiat. Nowy symbol Fiata nawiązuje do logo, które zdobiło maski pojazdów tej marki od roku 1931 do 1968. Kształt tarczy oraz czerwony kolor to reminiscencja Fiata 524 z roku 1931 – pierwszego, który nosił taki znak. Wtedy nowe logo zostało dostosowane do zmienionej osłony chłodnicy, która otrzymała inny kształt ze względów aerodynamicznych. Dzisiaj nowe logo w starym stylu ma symbolizować „Zmianę pod znakiem kontynuacji”, co znakomicie pasuje do koncepcji reprezentowanej przez model Bravo. Oczywiście w niedługim czasie inne samochody Fiata również zostaną zaopatrzone w czerwoną tarczę – zapewne w ramach planowych modernizacji poszczególnych modeli.
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 40 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Naturalnie, Fiat zobowiązał się również do promowania i wprowadzania aut koncernu Chryslera na rynki poza Ameryką Północną, wykorzystując do tego swoją sieć handlową i serwisową. O takim samym wsparciu Fiata na terenie USA i poza nim, zapewnił także Bob Nardelli, prezes koncernu Chryslera.  

Źródło: mototarget

REKLAMA

Komentarze

 (5)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA