Wspólna kampania dealerów ruszyła w kilka dni po ogłoszeniu przez BMW Polska premiery nowego modelu BMW 3. Inicjatorem i koordynatorem współpracy reklamowej jest Inchcape Motor - największy, niezależny koncern motoryzacyjny, który na świecie sprzedaje 1 samochód co 2 minuty. Jest obecny w 25 krajach jako partner 18 marek samochodowych. W Polsce jako partner BMW i MINI.
Warszawscy dealerzy BMW szybko i pozytywnie odpowiedzieli na inicjatywę Inchcape Motor, w myśl zasady, że łącząc budżety, stać nas na więcej. Jedna kampania trzech dealerów będzie zdecydowanie mocniejsza, bardziej zauważona przez Klientów i dzięki temu bardziej skuteczna, niż działania podejmowane przez każdą z firm oddzielnie.
źródło: informacja prasowa
Komentarze
auto motor i sport, 2008-10-14 09:44:32
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?