Renault Clio World Series oraz Megane World Series po raz pierwszy publicznie pokazane będą czwartego lipca na słynnym Torze Silverstone. Pewne jest już dziś, że większy z nich oferowany będzie także w wersji pięciodrzwiowej, natomiast w przypadku Clio nic nie wiadomo na razie na temat takiej odmiany.
World Series by Renault to wyścigowa seria, która zapoczątkowana została w 2005 roku. Kierowcy ścigają się w niej 500-konnymi bolidami, a dla nas bardzo istotny jest fakt, że pierwszym mistrzem World Series by Renault był Robert Kubica.
Clio bazuje na trzydrziowej odmianie Dynamique. Wyposażenie tej specjalnej wersji obejmuje większy spoiler z przodu, dokładki progowe oraz sportowy tylny zderzak z końcówką układu wydechowego po środku. Samochód porusza się na felgach aluminiowych, znanych z innych modeli Clio.
Auto dostępne jest z trzema silnikami do wyboru - dwoma benzynowymi o pojemności 1.2 i mocy 75 lub 100 koni mechanicznych oraz z 86-konnym turbodieslem.
Megane, podobnie jak Clio, otrzymał nowe elementy nadwozia, czyniące go bardziej sportowym. We wnękach kół znalazły się zaś specjalne 17-calowe felgi aluminiowe. Auto dostępne jest z dwoma silnikami - benzynowym, 110-konnym i 106-konnym turbodieslem.
Sprzedaż obu specjalnych wersji samochodów rozpocznie się 1 lipca bieżącego roku. Klientów ma zachęcić przede wszystkim atrakcyjna cena. Chcąc samemu doposażyć auto o dodatkowe elementy wyposażenia, takie jakie ma wersja World Series by Renault, na przykład w przypadku Megane Coupe, klient musiałby wydać o 940 funtów więcej.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-06-29 12:55:15
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?