[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Kupujesz Ferrari? Musisz być cierpliwy!

Klienci Ferrari muszą się uzbroić w cierpliwość. Czasy, kiedy włoska stajnia była niszowym producentem już dawno odeszły w niepamięć. Zainteresowanie klientów jest obecnie tak duże, że firma nie wyrabia się z produkcją.

Ferrari GTC4 Lusso T Ferrari GTC4 Lusso T

Podczas prezentacji Ferrari GTC4Lusso T w Australii szef tamtejszego regionu ostrzegł klientów, że będą musieli poczekać na zamówione egzemplarze. Na niektórych rynkach może to potrwać co najmniej rok. Klienci, którzy złożą zamówienie na modele takie jak 488 GTB, Spider, California T czy wspomniane GTC4Lusso T odbiorą auta dopiero w 2018 roku.

Tym samym szef Ferrari położył kres doniesieniom o tym, że turbodoładowane silniki nie przypadną do gustu klientom włoskiej marki. Wręcz przeciwnie. Po wprowadzeniu takich jednostek sprzedaż modeli 488 i California T bije rekordy. Jednostka oferuje wysoki moment obrotowy dostępny w niskim zakresie obrotomierza, co doskonale sprawdza się podczas codziennej, miejskiej jazdy.

Obecna gama modelowa Ferrari jest największą w historii, co jest odzwierciedleniem zapotrzebowania na włoskie supersamochody. Dlatego Ferrari pojawia się na niszowych rynkach, takich jak Australia, gdzie również nie brakuje klientów.

Zaprezentowany podczas targów w Paryżu model GT4Lusso T to pierwsze w historii marki turbodoładowane Ferrari z silnikiem V8 zamontowanym z przodu, które pomieści czterech pasażerów.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij