Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Łada Vesta SW i Vesta Cross - rosyjska ofensywa

Łada Vesta jest modelem doskonale znanym za naszą wschodnią granicą. Teraz do oferty dołącza wersja kombi, która trafi do Europy.

Łada Vesta Cross Łada Vesta Cross

Rosjanie korzystają z faktu, że Łada należy do koncernu Renault-Nissan. Bardzo udany debiut Łady Vesty musiał wejść w kolejny etap. Tak oto, do bestsellerowego sedana, dołącza teraz wersja kombi, a wraz z nią uterenowiona odmiana Cross.

Łada Vesta SW mierzy 4,40 metra długości, czyli jest na poziomie kompaktowego hatchbacka. Jej bagażnik pomieści solidne 480 litrów bagażu. Auto nie grzeszy solidnością wykonania, czy nowoczesnością rozwiązań i wyposażenia, ale też kosztuje stosunkowo niewiele.

Stylistyka Łady Vesty SW nie jest może wzorem dla innych, ale też nie można odebrać jej elegancji i charakteru. Wersja Cross ma dodatkowo montowane osłony podwozia z przodu i z tyłu, plastikowe nakładki na nadkolach oraz większy prześwit, mierzący nieco ponad 20 cm (dokładnie 20,3 cm, czyli o 2,5 cm więcej niż w SW).

Jeśli chodzi o silniki, w Rosji kombi Łady napędzają jednostki benzynowe. 1,6 litra o mocy 106 KM i 148 Nm momentu obrotowego oraz 1,8 litra o mocy 122 KM i 170 Nm. W Europie dostępny jest ten pierwszy silnik, znany z wcześniejszych modeli Renault.

Z tego co zapowiada producent, Łada Vesta SW oraz Cross mają być również niebawem dostępne na rynkach Słowacji i Niemiec, a później także w innych krajach, w tym w Polsce. Wszystko zależy od zainteresowania.

W Rosji cena Łady Vesty SW w przeliczeniu na złotówki to około 40 tys. złotych. Odmiana Cross jest o około 8 tys. złotych droższa. Nie znamy jeszcze cen europejskich, ale dla przykładu, Łada Vesta sedan kosztuje na Słowacji 9900 euro, a w Niemczech ponad 12 tys. euro.

W wyposażeniu sedana znajdziemy m.in. klimatyzację manualną, dwie poduszki powietrzne, elektrycznie sterowane szyby przednie, system multimedialny z nawigacją oraz kamerę cofania.

zobacz galerię

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 41 000 PLN
Dostępne nadwozia: suv-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    No ciekawe czy w Polsce ktoś sie tym zainteresuje. Osobiście wole koreańską jakość i jak bym miał kupować to XLV raczej. Solidna robota, konkretne zawieszenie i mocny silnik. Nie widzę sensu kupowania auta nieudolnie naśladującego terenówke
    ~sajmon, 2017-10-16 13:21:53
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij