REKLAMA

Land Rover Discovery – podrasowany przez Startech

Startech opracował dla Land Rover Discovery elementy sportowej stylizacji, postawił go na 22-calowych kołach i lakieruje jego maskę i dach na czarno. Poddany tuningowi SUV swoją premierę będzie miał we Frankfurcie.

Startech, siostrzana firma Brabusa, opracowała specjalny pakiet optyczny dla nowego Land Rover Discovery, dzięki któremu pojazd terenowy nabrał szlachetnego sportowego szlifu. Najwięcej zmian można zauważyć w przedniej i tylnej części samochodu. Oba zderzaki rozbudowano o sporych rozmiarów spojlery. Przedni ma zwiększyć siłę docisku i stabilność samochodu podczas jazdy z większymi prędkościami. W tylnym dominującym akcentem jest dyfuzor i znacznych rozmiarów chromowane końcówki układu wydechowego.

Pomimo rozbudowanego dyfuzora, nie powinno być problemów z montażem haka holowniczego. Gdyby okazało się inaczej, byłaby to spora strata. Discovery może przecież holować hamowane przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.

Do brytyjskiego pochodzenia seryjnego samochodu nawiązują zdobienia bocznych wlotów powietrza z motywem Union Jack. Piasty kół ozdobiono tak, by przypominały obręcze z centralną śrubą mocującą. Na obręczach kół o wymiarach 10x22 cale montowane jest niskoprofilowe ogumienie 295/40 R. Pokrywa silnika oraz dach samochodu, który będzie eksponowany podczas zbliżających się Targów we Frankfurcie, zostały pomalowane przez Startech matowym lakierem w kolorze czarnym. Tuner nie oferuje jeszcze pakietu zwiększającego moc moc Discovery. Samochód z pakietem Startech jest oferowany ze standardowymi silnikami, których zakres mocy sięga od 180 do 340 koni mechanicznych. Tę pierwszą wartość osiąga dwulitrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny. Najmocniejszym w gamie pozostaje rozwijający 340 KM trzylitrowy sześciocylindrowy silnik benzynowy z doładowaniem mechanicznym.

System napędu na wszystkie koła pozostał bez zmian. Podobnie jak w standardowym Discovery moment napędowy jest automatycznie rozdzielany pomiędzy obie osie samochodu.

REKLAMA

Rozbudowany przedni spojler ma zwiększyć siłę docisku i stabilność samochodu podczas jazdy z większymi prędkościami.

REKLAMA

Pozostaje jeszcze pole do popisu - choćby poszerzenie progów.

REKLAMA

Ozdobne końcówki pasują do seryjnego układu wydechowego

REKLAMA

Maska silnika oraz dach samochodu są pokryte czarnym matowym lakierem.

REKLAMA

Boczne wloty powietrza ozdobiono motywem brytyjskiej Union Jack.

REKLAMA

Wnętrze, według życzenia nabywcy, może być wykończone włóknem węglowym, drewnem, aluminium i skórą.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA