Startech, siostrzana firma Brabusa, opracowała specjalny pakiet optyczny dla nowego Land Rover Discovery, dzięki któremu pojazd terenowy nabrał szlachetnego sportowego szlifu. Najwięcej zmian można zauważyć w przedniej i tylnej części samochodu. Oba zderzaki rozbudowano o sporych rozmiarów spojlery. Przedni ma zwiększyć siłę docisku i stabilność samochodu podczas jazdy z większymi prędkościami. W tylnym dominującym akcentem jest dyfuzor i znacznych rozmiarów chromowane końcówki układu wydechowego.
Pomimo rozbudowanego dyfuzora, nie powinno być problemów z montażem haka holowniczego. Gdyby okazało się inaczej, byłaby to spora strata. Discovery może przecież holować hamowane przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.
Do brytyjskiego pochodzenia seryjnego samochodu nawiązują zdobienia bocznych wlotów powietrza z motywem Union Jack. Piasty kół ozdobiono tak, by przypominały obręcze z centralną śrubą mocującą. Na obręczach kół o wymiarach 10x22 cale montowane jest niskoprofilowe ogumienie 295/40 R. Pokrywa silnika oraz dach samochodu, który będzie eksponowany podczas zbliżających się Targów we Frankfurcie, zostały pomalowane przez Startech matowym lakierem w kolorze czarnym. Tuner nie oferuje jeszcze pakietu zwiększającego moc moc Discovery. Samochód z pakietem Startech jest oferowany ze standardowymi silnikami, których zakres mocy sięga od 180 do 340 koni mechanicznych. Tę pierwszą wartość osiąga dwulitrowy turbodoładowany silnik wysokoprężny. Najmocniejszym w gamie pozostaje rozwijający 340 KM trzylitrowy sześciocylindrowy silnik benzynowy z doładowaniem mechanicznym.
System napędu na wszystkie koła pozostał bez zmian. Podobnie jak w standardowym Discovery moment napędowy jest automatycznie rozdzielany pomiędzy obie osie samochodu.