Drugą młodość Freelandera dostrzeżemy w przeprojektowanym zderzaku z przodu oraz zmienionych reflektorach i tylnych lampach. Paletę kolorów karoserii poszerzono o trzy barwy, a 18- i 19- calowe aluminiowe obręcze mają nowe wzory.
Największą niespodzianką jest silnik Diesla, zaadaptowany od koncernu PSA. Z pojemności 2,2 litra potrafi on wykrzesać moc 150 lub 190 KM. Słabszy motor może współpracować z 6-biegową skrzynią manualną i wyposażono go w system Stop/Start. Skrzynia manualna nie będzie dostępna w połączeniu z mocniejszą wersją silnika. Dużym zaskoczeniem okazało się wprowadzenie do oferty Freelandera z napędem na jedną oś. W tej konfiguracji jest on oferowany jest ze słabszym silnikiem Diesla.
Efekty zmian będziemy mogli podziwiać już na jesieni.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-08-05 08:25:42
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?