Niepowtarzalny styl
Projekt nadwozia seryjnego Lexusa LC swym stylem bezpośrednio nawiązuje do stylistyki koncepcyjnego modelu LF-LC, który podczas wystawy North American International Auto Show w Detroit w 2012 roku został uhonorowany prestiżową nagrodą EyesOn Design. Kolejnymi nagrodami EyesOn Design LC został uhonorowany w ubiegłym roku, kiedy podczas salonu w Detroit zaprezentowano samochód produkcyjny.
Dominującym wizualnym elementem przedniej części nadwozia jest typowy dla Lexusa grill o kształcie klepsydry. Po jego obu stronach światła do jazdy dziennej o kształcie grotów i zminiaturyzowane potrójne reflektory główne zbudowane w technologii LED. Ich niewielkie rozmiary pozwoliły na niskie poprowadzenie linii maski silnika i uzyskanie krótkiego (93 cm) zwisu przedniego. Niewiele dłuższy (97 cm) jest także zwis tylny. Całkowita długość nadwozia wynosi 477 cm, szerokość zaś 192 cm, a rozstaw 287 cm. Piękny profil niskiego (134,5 cm) luksusowego coupe tworzy płynnie opadająca linia dachu tworząca charakterystyczną sylwetkę. Elegancję podkreślają chromowane listwy krawędzi dachu, których tylna część ma kształt ostrza tradycyjnego japońskiego miecza. Czarne wykończenie dachu i tylnych słupków wizualnie oddziela dach od tylnego spojlera. Dynamikę i elegancję bryły nadwozia podkreślają wklęsłe panele drzwi.
Kształtując karoserię o niepowtarzalnych kształtach nie zapomniano o aerodynamice. W uporządkowaniu przepływu powietrza pomagają umieszczone w newralgicznych miejscach płetwy-stateczniki. Znajdziemy je np. na przednich słupkach, tuż przed lusterkami wstecznymi. W wersji Superturismo seryjnie montowany jest tylny spojler, który wysuwa się automatycznie po przekroczeniu prędkości 80 km/h. Pozwala na mocniejszy docisk tylnej części samochodu do jezdni, zwiększając tym samym stabilność podczas szybkiej jazdy. Podobną rolę pełnią również wloty powietrza przed wnękami kół tylnych kół. Przepływające przez nie powietrze poprawia stabilność podczas szybkiej jazdy oraz szybkość reakcji na ruchy kierownicą. Sporo uwagi poświęcono także spodowi nadwozia, który jest niemal całkowicie płaski. Dzięki temu zredukowany został opór aerodynamiczny i poziom hałasu.