Model RC czerpie w kwestii stylistyki z zaprezentowanych już konceptów LF-LC i LF-CC. Ma duży grill, LED-owe światła, potężną maskę i światła do jazdy dziennej jak z modelu IS. W nadkolach możemy znaleźć standardowo 18-calowe felgi, w opcji będzie również 19-calowy rozmiar obręczy.
Wnętrze również nawiązuje do wcześniejszych konceptów. Po raz pierwszy iluminacje świetlne "prowadzą" światło w kierunku "do góry" a nie "do dołu". Kierowca, podczas obsługi systemów multimedialnych, nawigacji czy ustawień samochodu, używać będzie Remote Touch Control, czyli czułego dżojstiku na tunelu środkowym.
Na początku w ofercie będą dwie wersje: RC 350 (3,5-litrowy silnik benzynowy V6) i RC 300h. W niedalekiej przyszłości pojawi się również topowa wersja RC-F, prawdopodobnie z 5-litrowym silnikiem V8 o mocy ponad ponad 450 KM.
amis