[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Lionel Messi ambasadorem... Taty

Lionel Messi został globalnym ambasadorem marki Tata. Czy wizerunek tego piłkarza nie pasuje wam do indyjskiej marki? Może i słusznie, ale Tata rozpoczyna na nowo kreowanie swojej marki.

Lionel Messi ambasadorem marki Tata

Lionel Messi będzie reprezentował lekkie samochody Tata na całym świecie. Właśnie został mianowany ambasadorem tej marki. Skąd taka decyzja indyjskiej marki? Tata Motors startuje z kampanią #madeofgreat, w której gwiazdą jest Messi.

Hindusi budują nowy wizerunek marki opartej o "dostarczanie najlepszych innowacji w klasie aut osobowych, połączonej ze wspaniałym wnętrzem, porywającą wydajnością i ekscytującą technologią". Brzmi trochę na wyrost, ale poczekajmy, być może Tata zaskoczy nas w przyszłości innowacyjnym modelem.

REKLAMA

Messi nie kryje zachwytu i ekscytacji z nowego tytułu jaki otrzymał od indyjskiej marki. "Jestem bardzo podekscytowany z mojego pierwszego kontaktu z marką Tata i bardzo zadowolony z bycia nowym członkiem indyjskiej rodziny". Zresztą nic dziwnego, w końcu za to mu płacą.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij