Polski rynek motoryzacyjny ma się bardzo dobrze. Zgodnie z ostatnimi danymi KPMG i PZPM odnotowano u nas 17 proc. wzrost rejestracji samochodów osobowych – największy spośród dziesięciu głównych rynków w UE.
Znaczną popularnością cieszy się segment C oraz marki premium, a za wzrosty odpowiadają głównie klienci instytucjonalni. Prezentujemy najlepsze modele dla firm z grupy luksusowych kompaktów.
Według najnowszych danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego liczba rejestracji w Polsce samochodów segmentu premium wzrosła o 26,8 proc.
Analitycy podają, że rejestracje przeprowadzone przez klientów instytucjonalnych wzrosły o 20,8 proc., natomiast klientów indywidualnych o 10,4 proc. Równocześnie największy udział w rynku mają samochody klasy C.
Oto najlepsze modele dla firm, należące do segmentu C premium.
Mercedes Klasy A
Ceny tego modelu zaczynają się od 91 tys. zł. W tej opcji samochód jest wyposażony w silnik 1,6 o mocy 102 KM i manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach. Wersja z automatyczną przekładnią siedmiobiegową i silnikiem o pojemności dwóch litrów kosztuje od 125 tys. zł.
Samochód jest wyposażony między innymi w system audio z sześcioma głośnikami i USB, a także tempomat i klimatyzację.
Pakiety zwiększające bezpieczeństwo wymagają dopłaty – asystent martwego pola kosztuje 3,8 tys. zł, kamera cofania 1,6 tys. zł, asystent martwego punktu 2,2 tys. zł, asystent utrzymania pasa ruchu 2,2 tys. zł.