Pakiet zewnętrzny oparty jest na włóknie szklanym, w które może być zaimplementowane włókno węglowe. Nowy jest przedni zderzak ze światłami LED do jazdy dziennej, wloty na masce, progi boczne i dachowy spojler. Lusterka boczne pokryte są karbonem i są zintegrowane z kierunkowskazami (również LED). Tylna część jest delikatnie przyozdobiona karbonem.
Klient może wybrać sobie rozmiar i kolor felg, które chce mieć w swoim aucie. MAFF Muron jest w stanie spełnić wszystkie wymagania klientów. Również środek to kwestia decyzji kupującego - generalnie wewnątrz króluje skóra i alkantara. Co ciekawe, klient może mieć wpływ na rodzaj przeszyć. Na wyposażeniu znajduje się system DVD i audio, np. firmy Alpine.
MAFF Muron oferuje podniesienie mocy w każdej opcji silnikowej o 100 koni mechanicznych, w najmocniejszej wersji Cayenne może być napędzane nawet przez 700 rumaków. Zawieszenie auta zostało zbliżone do ziemi o 80 mm.
Źródło: MAFF, worldcarfans
Komentarze
Matuu, 2009-05-11 12:21:26
esper, 2009-05-11 12:12:54
auto motor i sport, 2009-05-11 11:43:39
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?