Samochód tego typu został przyłapany w jedynym słusznym miejscu do testów, a więc na torze Nurburgring. Mimo że tylna część nadwozia jest mocno zakamuflowana, można dostrzec, że auto otrzyma składany metalowy dach.
Jego mechanizm ma być wspólny z tym, zastosowanym w Ferrari California. Maserati GT CC będzie napędzane tym samym silnikiem, co jego bracia, a więc 4,2-litrowym V8 o mocy 405 koni mechanicznych lub zapewne tym z wersji S, a więc 4,7-litrowym, 440-konnym.
W odróżnieniu od modelu GT z zamkniętym dachem, wersja CC nie będzie autem 2+2-miejscowym, tylko 2-miejscowym. Premiera nowej wersji Maserati GT planowana jest na salon samochodowy we Frankfurcie.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-05-13 11:54:59
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?