[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.5

Maserati Levante GTS – pierwsze zdjęcia

Kilka miesięcy temu mogliśmy podziwiać topową odmianę Maserati Levante Trofeo z 590-konnym silnikiem V8. Teraz producent ujawnia szczegóły dotyczące pośredniego wariantu – Levante GTS. Co już wiemy?

Maserati Levante GTS Maserati Levante GTS

W przypadku Maserati Levante Trofeo pod maską pracuje silnik V8 o pojemności 3,8 litra, podkręcony przy udziale inżynierów Ferrari do 590 KM i 730 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to na rozpędzenie maszyny od 0 do 100 km/h w zawrotnym tempie 3,9 sekundy i rozwinięcie maksymalnej prędkości 300 km/h.

Teraz światło dzienne ujrzała nieco tylko słabsza wersja, oznaczona literami GTS, które zdradzają ponadprzeciętne możliwości napędu. I rzeczywiście, napędzany tym samym silnikiem co Trofeo, GTS ma zaledwie o 40 koni mechanicznych mniejszą moc, co nie przeszkadza mu wcale w „zwijaniu asfaltu”.

REKLAMA

Maserati Levante GTS Maserati Levante GTS

Debiutujący przy okazji Festiwalu Szybkości w Goodwood Maserati Levante GTS ma pod maską 3,8-litrowe V8 z Maserati Quattroporte GTS, które tutaj ma 550 koni mechanicznych mocy i moment obrotowy na poziomie 730 Nm, czyli tyle co w Trofeo.

I rzeczywiście, ubytek mocy, w porównaniu do topowego Trofeo, nie jest boleśnie odczuwalny, bo na sprint od zera do „setki” Levante GTS potrzebuje raptem o trzy dziesiąte sekundy więcej – trwa od 4,2 sekundy. Maksymalna prędkość jest przy tym o 8 km/h niższa i Levante GTS nie „dobija” do 300 km/h. Wskazówka prędkościomierza zatrzyma się przy 292 km/h.

Maserati Levante GTS Maserati Levante GTS

W standardowym wyposażeniu samochodu znajduje się w pełni skórzana tapicerka, a za dopłatą może to być wysokiej jakości, naturalna skóra Pieno Fiore. Na pokładzie montowany jest też system audio Harman Kardon z 14 głośnikami.

Maserati Levante GTS Maserati Levante GTS

Z innych nowości warto wspomnieć, że Maserati przeniosło do całej gamy Levante dźwignię zmiany biegów z wersji Trofeo. Przesunięcie dźwigni w lewo uruchamia możliwość sekwencyjnej, ręcznej zmiany biegów, a przycisk P uruchamia tryb parkingowy.

Cenę modelu Maserati Levante GTS poznamy niebawem, ale z pewnością tanio nie będzie.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij