Pod maskę trafią jednostki V6 i V8. Obydwie konstrukcje są wykonane w dużej mierze z aluminium, mają bezpośredni wtrysk i turbosprężarkę do pomocy (V8 nawet dwie). Mniejszy motor ma 3 litry pojemności i rozwija moc 410 KM, czyli nieco więcej niż V8 poprzednika. Na sprint do setki potrzebne jest 5 sekund (wersja 4x4 „załatwia” ten manewr nawet o 0,1 sekundy szybciej). Prędkość maksymalna to 285 km/h.
Flagowy silnik V8 ma 530 KM i katapultuje Quattroporte od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy, maksymalnie zaś da się go rozpędzić do 307 km/h. W obu przypadkach kierowca obsługuje 8-biegową skrzynię automatyczną produkcji renomowanej firmy ZF. W przyszłości pod maskę Maserati ma trafić również jednostka wysokoprężna.
Komentarze
Melepeciak, 2013-03-25 22:18:06
Samuraj, 2012-11-20 00:02:23
Czekamy na ropniaka z Maranello
eri, 2012-11-19 18:42:44
A ten 3.0 V6 Multijet ma mieć 300 KM i 600 Nm, więc wstydu nie przyniesie.
rzęsor, 2012-11-19 13:15:04
Samuraj, 2012-11-19 11:21:13
auto motor i sport, 2012-11-19 10:49:08
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?