Ta luksusowa marka została zakupiona przez Daimler-Benz w 1960 roku, a w 1997 roku zaprezentowano w Tokio koncept Mercedes-Benz Maybach, który 5 lat później trafił do sprzedaży pod nową marką.
Niestety sprzedaż Maybachów od 2007 roku jest mocno niezadowalająca, a trwający kryzys obniżył wyniki jeszcze bardziej. Co więcej, w 2014 Mercedes zamierza wprowadzić do sprzedaży nową S-klasę, która ze swoim ultra-luksusowym wyposażeniem byłaby bezpośrednim konkurentem Maybacha.
Do tego Maybach nie chwali się żadnymi planami rozwoju kolejnych modeli, wiadomo tylko o planowanym na przyszły rok delikatnym faceliftingu, obejmującym światła do jazdy dziennej, nowy grill i odświeżone zderzaki. Te wyłącznie krótkoterminowe plany zdają się potwierdzać nieciekawe losy marki.
źródło: Auto Express
Komentarze
auto motor i sport, 2010-03-17 09:18:02
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?