„W Maździe 3. ma szczególne znaczenie nie tylko dlatego, że to jeden z naszych najbardziej rozpoznawalnych modeli. Gdy dowiedzieliśmy się że głosy, których tak lubiliśmy słuchać do tej pory w radiu, a które nagle z niego zniknęły mają szansę zabrzmieć ponownie, postanowiliśmy wesprzeć inicjatywę powstania Radia 357 comiesięcznymi wpłatami. Nasza marka znana jest z przełamywania konwencji, więc nietypowy model działania nowej stacji i jej nieszablonowe podejście do nowoczesnej formuły radia zachęciły nas do współpracy.” – wyjaśnił Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.
Głosuj w konkursie Best Cars 2021 i wygraj Subaru Forester
Według twórców Radia 357 pomysł na rozgłośnię obejmuje nie tylko nadawanie programu na żywo w Internecie, ale też system podkastów i możliwość zbudowania indywidualnej ramówki przez każdego odbiorcę, co będzie możliwe dzięki specjalnej aplikacji.
„Bardzo cieszymy się, że tak znaczące marki jak Mazda włączają się w budowę Radia 357. Dzięki Mecenasom możemy szybciej zrealizować cel, który postawiliśmy sobie razem z naszymi Patronami. To świetny przykład, że finansowanie społecznościowe można z powodzeniem połączyć z działaniami komercyjnymi, z korzyścią dla wszystkich.” – powiedział Tomasz Michniewicz, jeden z założycieli Radia 357.
Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!
Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!
Ramówkę nowej stacji tworzą m.in. Marek Niedźwiecki, Piotr Kaczkowski, Piotr Stelmach, czy Marcin Łukawski. Planowany start Radia 357 przewidziano jeszcze przed końcem tego roku.
Zobacz także:
Komentarze