[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

McLaren 600LT – dłuższy, lżejszy i mocniejszy

Seria Longtail oferowana przez McLarena właśnie wzbogaciła się o czwarty model. Jest nim, oparty na McLarenie 570S, model McLaren 600LT. Ma więcej mocy, waży mniej i jest mocniejszy od „S-ki”.

McLaren 600LT McLaren 600LT

McLaren 600LT to przedłużona wersja modelu 570S. Jest od niego dłuższy dokładnie o 73 milimetry. Niewiele, ale to wystarczy, by dołączyć do rodziny modeli „Longtail”, która liczy teraz cztery sztuki.

Choć na pierwszy rzut oka 600LT wygląda bardzo podobnie do 570S, inżynierowie z Woking mocno go przerobili, co zaowocowało obniżeniem masy aż o 96 kilogramów. Masa samochodu „na sucho” to jedynie 1247 kilogramy. Odchudzenie jest w dużej mierze efektem wykorzystania elementów z włókna węglowego – taki jest choćby dach czy przednie błotniki.

REKLAMA

REKLAMA

McLaren 600LT McLaren 600LT

Z auta „wypadło” też kilka elementów wyposażenia, a fotele wzięto prosto z flagowego McLarena P1. Za dopłatą można mieć nawet fotele z modelu Senna, które są jeszcze lżejsze. Szersze progi, potężny dyfuzor i splitter czy przeprojektowane skrzydło zapewniają lepszy docisk podczas jazdy.

O ile McLaren 570S wyciska z 3,8-litrowego, podwójnie doładowanego silnika V8 moc 570 koni mechanicznych i 600 Nm momentu obrotowego, tak model 600LT – jak sama nazwa wskazuje – ma 600 koni mechanicznych pod maską. Moment obrotowy jest z kolei wyższy o 20 niutonometrów.

REKLAMA

McLaren 600LT McLaren 600LT

Jak podaje producent, McLaren 600LT przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,9 s (model 570S potrzebuje 3,2 sekundy) i osiąga prędkość maksymalną 328 km/h. 200 km/h pojawia się na prędkościomierzu po 8,2 s od startu. Na rozpędzenie się do 300 km/h samochód potrzebuje natomiast raptem 24,9 s.

Piekielnie mocne są też hamulce. McLaren 600LT od prędkości 100 km/h, przy dobrej przyczepności, zatrzyma się po zaledwie 31 metrach. Z kolei wduszenie hamulca przy 200 km/h pozwoli zatrzymać auto na dystansie 117 metrów.

Produkcja samochodu ma być mocno limitowana, ale dokładnej liczby planowanych egzemplarzy nie znamy. Z kolei jeśli chodzi o cenę, ta wynosić ma – w przeliczeniu – ponad 900 tys. złotych.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij