Megane RS N4 to model przygotowany dla prywatnych kierowców i szkółek jazdy, które szukają rajdówki na asfalt. N4 jest odrobinę mocniejsze od RS-a, jego dwulitrowy, turbodoładowany silnik ma 270 KM mocy i 470 Nm momentu obrotowego - seryjne Megane RS ma koni 250, a "niutów" 340.
Zmodyfikowano również zawieszenie auta - za ten element odpowiedzialni są specjaliści ze szwedzkiego Öhlinsa. W kabinie znalazła się klatka bezpieczeństwa i sześciopunktowe pasy Sabelta.
W nadkolach znajdziemy nowe tarcze hamulcowe o średnicy 355 mm z przodu, które obejmują czterotłoczkowe zaciski Brembo. Tylne tarcze mają290 mm średnicy. Model wyposażono również w mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym.
Nie podano informacji o masie własnej pojazdu, ale podobno jest niższa niż w seryjnym Megane RS.