Pod maskę A-klasy w wersji AMG trafił 2-litrowy motor z turbodoładowaniem, który osiąga, uwaga, 360 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego (w przedziale 2250-5000 obr/min). Moc płynie na wszystkie cztery koła za pomocą 7-biegowej skrzyni automatycznej z dwoma sprzęgłami i funkcją Race Start. System ESP ma trzy tryby pracy. Standardowo otrzymujemy 18-calowe felgi, za dopłatą można zamówić rozmiar 19-cali.
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zabiera 4,6 sekundy a prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h. Mercedes podaje, że średnie spalanie ma wynosić pomiędzy 6,9 a 7,1 litra na 100 km.
W opcji takie elementy jak: czerwone zaciski, Exclusive Package, karbonowe wykończenia, pakiet aerodynamiczny, nocny i wydech AMG Performance.
Premiera auta oczywiście w Genewie, pierwsze dostawy w lipcu.