[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Mercedes-AMG E63 - król powrócił

Mercedes E63 AMG swój międzynarodowy debiut będzie miał na targach w Los Angeles. Pierwsi klienci odbiorą swoje samochody na początku przyszłego roku.

Mercedes-AMG E63 Mercedes-AMG E63 S

 

Mercedes-AMG E63 oferowany jest w dówch wersjach mocy - 571 KM i 612 KM

Niemiecki producent od razu oferuje dwie wersje sportowego sedana. Konkurenta BMW M5 od Mercedesa poznamy po zderzaku z dużymi wlotami powietrza, osłonie chłodnicy z szeroką listwą i subtelnym logo AMG. Oczywiście z boku auta widnieje emblemat V8 Biturbo. Z tyłu zaś nie zabrakło dyfuzora, podwójnych końcówek układu wydechowego i niewielkiego spojlera. 

REKLAMA

Wnętrze E63 AMG to dwa ogromne ekrany, otulająca zewsząd kierowcę skóra i elementy deski rozdzielczej, tunelu środkowego i boków drzwi wykończone włóknem węglowym. Kierownica jest ścięta w dolnej części wzorem innych sportowych modeli od AMG, a w górnej wieniec ma pasek wskazujący neutralne ustawienie kół przedniej osi.

Moc jest z nami

Mercedes E63 AMG zasilany jest przez 4-litrowy silnik V8 wspomagany przez dwie turbosprężarki. Jednostka napędowa w słabszej wersji generuje moc 571 KM oraz 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Siła napędowa jest przekazywana na cztery koła poprzez układ 4Matic+. Auto od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 3,4 sekundy. Mocniejszy wariant E63 S oferuje moc aż 612 KM i 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto osiąga 100 km/h po upływie 3,3 sekundy. 

Mercedes-AMG E63 S

W obu wersja montowana jest dwusprzęgłowa skrzynia biegów AMG Speedshift. Co ciekawe sportowy sedan wyposażony jest w system odłączania cylindrów. Podczas spokojnej jazdy, kiedy silnik nie jest obciążony układ sterujący jednostką napędową wyłącza 2, 3, 5 i 8 cylinder i motor pracuje jak czterocylindrowy silnik.

Nowością, poza napędem przekazywanym na cztery koła jest również tryb Drift Mode, po włączeniu którego 100% siły napędowej trafia na tylną oś. Dobra zabawa w jeździe poślizgami gwarantowana.

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 757 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij