[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Mercedes-AMG GT-4 Door Coupe – znamy cenę

Czterodrzwiowa wersja Mercedesa-AMG GT nazywa się GT-4 Door Coupe. Właśnie poznaliśmy ceny, które obowiązują dla tego modelu w Polsce. Tanio nie jest. Zobaczcie zresztą sami.

Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Wydłużona odmiana Mercedesa-AMG GT, który na rynku rywalizuje między innymi z Porsche 911, staje w szranki z Porsche Panamerą. I ma do tego duże predyspozycje.

Zacznijmy od nazwy, która jest jedyna w swoim rodzaju i zarazem genialna w swojej prostocie. Pełna nazwa brzmi Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe. Czyli Mercedes-AMG GT czterodrzwiowe coupe. Po prostu. Nawiązuje do "krótkiego" modelu GT, wyraźnie zaznaczając, że jest to wydłużona wersja Mercedesa GT właśnie.

Docelowo model GT 4-Door Coupe oferowany będzie w trzech wersjach silnikowych - GT 53 4MATIC+, GT 63 4MATIC+ oraz topowa, najmocniejsza GT 63 S 4MATIC+. Póki co w Polsce dostępne będą dwie mocniejsze odmiany.

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

I tak, Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe w wersji GT 63 4MATIC+, z silnikiem V8 o mocy 585 KM i 800 Nm momentu obrotowego, wyceniony jest na 736,5 tys. złotych. Z kolei mocniejszy model GT 63 S 4MATIC+, dysponujący mocą 639 KM i 900 Nm momentu obrotowego, kosztuje od 793,5 tys. złotych.

Z pomocą wyrafinowanego napędu na cztery koła 4MATIC+, dbającego o jak najlepszą trakcję długiego Mercedesa, model GT 63 S wykonuje sprint od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,2 sekundy. Maksymalna prędkość sięga natomiast 315 km/h. W tej wersji standardem jest tryb Drift, opcjonalny w modelu GT 63.

REKLAMA

Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Teraz kolej na "zwykłą" wersję GT 63. Tutaj moc generowana przez silnik 4.0 V8 to 576 KM, a moment obrotowy sięga 800 Nm. Sprint do "setki" trwa 3,4 sekundy, a maksymalna prędkość to 310 km/h. Obie wersje napędzane silnikiem V8 mają na wyposażeniu system odłączania cylindrów AMG Cylinder Management, który przy mniejszym obciążeniu oraz w trybie Comfort wyłącza część cylindrów.

Z kolei wspomniany wariant GT 53 4MATIC+ będzie napędzany sześciocylindrową jednostką o pojemności 3 litrów i mocy 435 KM, chwilowo zwiększanej o 22 KM i 250 Nm poprzez funkcję Boost. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa raptem 4,5 sekundy, a maksymalna prędkość to przyzwoite 285 km/h.

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 757 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij