[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Mercedes-AMG GT-4 Door Coupe – znamy ceny

Czterodrzwiowa wersja Mercedesa-AMG GT nazywa się GT-4 Door Coupe. Znamy już polskie ceny wszystkich wersji silnikowych.

Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Wydłużona odmiana Mercedesa-AMG GT na rynku rywalizuje między innymi z Porsche Panamerą. Do polskiej oferty dołączają właśnie wersje „bazowe”, oznaczone jako „43” i „53”.

Model GT 4-Door Coupe oferowany jest w czterech wersjach silnikowych – GT 43, GT 53, GT 63 oraz topowej, najmocniejszej GT 63 S. Do niedawna w Polsce dostępne były dwie mocniejsze odmiany, teraz to się zmienia.

I tak, Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe w wersji GT 63 4MATIC+, z silnikiem V8 o mocy 585 KM i 800 Nm momentu obrotowego, wyceniony jest na 736,5 tys. złotych.

Mocniejszy model GT 63 S 4MATIC+, dysponujący mocą 639 KM i 900 Nm momentu obrotowego, kosztuje od 793,5 tys. złotych.

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Z pomocą wyrafinowanego napędu na cztery koła 4MATIC+, dbającego o jak najlepszą trakcję długiego Mercedesa, model GT 63 S wykonuje sprint od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,2 sekundy. Maksymalna prędkość sięga natomiast 315 km/h. W tej wersji standardem jest tryb Drift, opcjonalny w modelu GT 63.

Teraz kolej na "zwyklejszą" wersję GT 63. Tutaj moc generowana przez silnik 4.0 V8 to 585 KM, a moment obrotowy sięga 800 Nm. Sprint do "setki" trwa 3,4 sekundy, a maksymalna prędkość to 310 km/h. Obie wersje napędzane silnikiem V8 mają na wyposażeniu system odłączania cylindrów AMG Cylinder Management, który przy mniejszym obciążeniu oraz w trybie Comfort wyłącza część cylindrów.

REKLAMA

Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe

Z kolei wspomniany wariant GT 53 napędzany jest sześciocylindrową jednostką o pojemności 3 litrów i mocy 435 KM, chwilowo zwiększanej o 22 KM i 250 Nm poprzez funkcję Boost. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa raptem 4,5 sekundy, a maksymalna prędkość to przyzwoite 285 km/h. Ta wersja kosztuje od 530 tys. złotych.

No i czas na bazowy model GT 43, w którym drzemie sześciocylindrowy silnik o pojemności trzech litrów i mocy 367 koni mechanicznych. Pozwala to uzyskać sprint do „setki” w czasie 4,9 sekundy i rozwinąć maksymalną prędkość 270 km/h. Ten wariant kosztuje od 430 tys. złotych.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij