[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Mercedes-AMG GT Renntech

W oczekiwaniu na pojawienie się Mercedesa-AMG GT R w wersji Black Series, profesjonalny tuner Renntech pokazał, co potrafi wykrzesać z seryjnego modelu. Zobaczcie sami.

Mercedes-AMG GT Renntech Mercedes-AMG GT Renntech
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 757 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Seryjny Mercedes-AMG GT R jest piekielną maszyną. Jego 4-litrowy silnik V8 twin-turbo generuje moc 585 koni mechanicznych i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Specjaliści z firmy tuningowej Renntech pokazali jednak, że potrafią pójść o dwa kroki dalej.

Zielona bestia z Renntechu została mocno podrasowana. Jej silnik ma aż 825 koni mechanicznych mocy i moment obrotowy dochodzący do wartości 850 niutonometrów. Większa moc pochodzi między innymi z przeprogramowania ECU, większego turbo oraz kilku innych zmian konstrukcyjnych.

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes-AMG GT Renntech Mercedes-AMG GT Renntech

Tak przerobiony Mercedes-AMG GT R musiał skorzystać ze wzmocnionej wersji siedmiostopniowej skrzyni biegów. Jeśli chodzi o osiągi, tuner nie zdradził żadnych detali. Ale jeśli fabryczny model startuje do "setki" w zaledwie 3,6 sekundy, osiągając maksymalną prędkość 318 km/h, to tutaj może być już tylko lepiej. I to znacznie lepiej.

Jeżeli stado 825 koni mechanicznych to zbyt wiele, Renntech oferuje też nieco skromniejszy pakiet zmian, który owocuje wzrostem mocy do poziomu 612 KM i momentu obrotowego do 730 Nm.

REKLAMA

Mercedes-AMG GT Renntech Mercedes-AMG GT Renntech

Zmiany dotknęły także nadwozie samochodu. Mamy tu kilka dodatkowych spoilerów poprawiających aerodynamikę, czy podwójne tylne skrzydło, dbające o odpowiedni docisk kół tylnej osi do podłoża.

Efektu całości dopełniają duże koła - 19-calowe z przodu i 20-calowe z tyłu, na które nałożono opony Michelin Pilot Sport Cup 2 ZP w rozmiarze 285/30 z przodu i 335/25 z tyłu.

Ceny pakietu nie są znane, ale z pewnością to nie są tanie rzeczy. A wam jak podoba się zielony GT R od Renntech?

Zobacz także:

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij