[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Mercedes-AMG GT Roadster - z przytupem przed Paryżem

Producent ze Stuttgartu pokazał swój najnowszy model, który dumnie będzie prezentował na targach Paryż Motor Show. Oto Mercedes-AMG GT Roadster, czyli sprawdzony samochód w nowej odsłonie.

Mercedes-AMG GT Roadster (R 190)

Mercedes-AMG GT Roadster dostępny będzie w dwóch wariantach mocy zwykłej i oznaczonej dodatkową literą "C". Co ciekawe wersja Roadster w obu przypadkach jest mocniejsza od wariantu coupe. Mercedes-AMG GT Roadster ma być samochodem pozycjonowanym pomiędzy wariantem coupe i AMG GT R.

Mercedes-AMG GT Roadster wyróżnia się osłoną chłodnicy z pionowym żebrowaniem, podobną do tej z AMG GT R. Poza tym samochód dostał elegancki, materiałowy składany dach. W ofercie będą trzy kolory brezentowego dachu - czerwony, czarny oraz beżowy. Jego konstrukcja została wykonana ze stali, magnezu oraz aluminium. Można go otwierać i zamykać do prędkości 50 km/h a cały proces trwa ok. 11 sekund.

 

Mercedes-AMG GT Roadster (R 190)
Mercedes-AMG GT Roadster (R 190)

Mercedes będzie oferował dwie wersje swojego nowego modelu, w obu pracuje ten sam silnik, co w AMG GT Coupe, czyli 4.0 V8 biturbo. AMG GT Roadster ma 476 KM mocy i 630 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Samochód do 100 km/h przyspiesza w 4 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 302 km/h.

Mercedes-AMG GT C Roadster oferuje kierowcy moc 558 KM i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Do 100 km/h auto przyspiesza w 3,7 sekundy, a maksymalną wartość na prędkościomierzu wskazówka pokaże przy 316 km/h. AMG GT C Roadster jest o 47 KM mocniejszy od AMG GT S i ma 28 KM mniej niż topowy AMG GT R.

Mercedes-AMG GT Roadster w liczbach:

  Mercedes-AMG GT Roadster Mercedes-AMG GT CRoadster
silnik  4.0 V8 twin turbo 4.0 V8 twin turbo
pojemność  3982 cm3 3982 cm
moc 350 kW (476 KM) 410 kW (558 KM) 
przy obrotach 6000/min  5750-6750/min
maks. moment obr. 630 Nm 680 Nm
w przedziale obr.  1700-5000/min 1900-5750/min
masa własna 1595 kg 1660 kg
0-100 km/h 4,0 s 3,7 s
prędkość maks. 302 km/h
316 km/h
hamulce przód/tył 360 mm/360 mm 390 mm/360 mm
śr. zużycie paliwa 9.4 l/100 km 11.4 l/100 km

 

Podobnie jak w pozostałych wariantach AMG GT, tak i w Roadsterze znajdziemy 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynię. Kierowca ma możliwość wyboru pomiędzy czterema trybami pracy układu napędowego - C (Comfort), S (Sport), S+ (Sport Plus) oraz I (Individual). Dodatkowy tryby Race został zarezerwowany dla Mercedesa-AMG GT C Roadster. Sportowy układ wydechowy posiada dwie klapy, które modulują i podbijają dźwięk silnika.

Stylistyka to nie jedyny element, który AMG GT Roadster podzielił z topowym AMG GT R. Z tego drugiego inżynierowie zapożyczyli również system automatycznych klap umieszczonych na dole samochodu, które polepszają właściwości aerodynamiczne auta oraz pozwalają lepiej chłodzić silnik i układ hamulcowy. W wersji AMG GT C Roadster kierowca dostaje elektronicznie sterowany mechanizm o ograniczonym poślizgu oraz zawieszenie AMG Ride Control. 

Na rynku AMG GT Roadster i AMG GT C Roadster będą konkurować z takim modelami jak m.in. Porsche 911 Turbo Cabriolet oraz Porsche 911 Turbo S Cabriolet. Nowy model Mercedes swoją premierę będzie miał na targach Paryż Motor Show, a do sprzedaży trafi na początku przyszłego roku. 

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 757 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij