REKLAMA

Mercedes EQC z niższą ceną i wersją Sport

Mercedes-EQ poszerza gamę swojego elektrycznego SUV-a EQC. Model w bazowym wariancie znacznie staniał, a do oferty dołącza wersja Sport z elementami linii AMG.

Mercedes EQC 400 4MATIC fot. materiały prasowe
Mercedes EQC 400 4MATIC
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 299 000 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Mercedes 400 4MATIC jest teraz dostępny w bazowym wariancie, oferowanym w niższej niż dotąd cenie, wynoszącej w Polsce od 299 000 zł. Kolejną nowością jest odmiana EQC 400 SPORT 4MATIC z bogatszą specyfikacją, w tym ze standardowymi elementami linii AMG dla nadwozia i wnętrza.

REKLAMA

Należy do nich m.in. specyficzna przednia osłona AMG w formie czarnego panelu, przedzielonego podwójnym „ostrzem”. W kabinie uwagę zwracają natomiast sportowe fotele o charakterystycznym dla AMG kroju, z tapicerką łączącą syntetyczną skórę Artico z mikrofibrą Dinamica. EQC 400 SPORT 4MATIC kosztuje od 347 000 zł. Oba modele można już zamawiać, a pierwsze auta dotrą do dealerów w maju 2021 r.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Mercedes EQC 400 4MATIC: wyposażenie

Mercedes EQC 400 4MATIC standardowo oferuje m.in.:

  • matrycowe reflektory MULTIBEAM LED wraz z asystentem świateł drogowych Plus,
  • elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika EASY-PACK,
  • cyfrowe wskaźniki oraz wyświetlacz systemu operacyjnego o przekątnej 10,25”,
  • kamerę cofania,
  • szyby z izolacją akustyczną,
  • ładowarki pokładowe AC o mocy 11 kW i DC o mocy 110 kW.

Nabywcy otrzymują też bezpłatną 3-letnią subskrypcję usługi Mercedes me Charge, dzięki której mogą korzystać z krajowych i zagranicznych stacji ładowania, za pomocą funkcji płatności, a także roczny dostęp do stacji IONITY o mocy co najmniej 150 kW.

Ponadto EQC 400 4MATIC jest dostępny z pakietami wyposażenia: Advantage, Premium oraz Premium Plus. Na przykład ten ostatni obejmuje szyberdach, nagłośnienie przestrzenne Burmester, elektrycznie sterowane przednie fotele z funkcją pamięci, bezprzewodowe ładowanie smartfona, rozszerzoną rzeczywistość dla MBUX-a, pakiet ENERGIZING Plus oraz pakiet parkowania z kamerami 360°.

Mercedes EQC 400 SPORT 4MATIC: smak AMG

Nowy wariant EQC 400 SPORT 4MATIC, poza bazową specyfikacją, seryjnie oferuje m.in. pakiety: parkowania, lusterek, schowków i komfortowych siedzeń, nagłośnienie przestrzenne, nastrojowe oświetlenie, asystenta martwego pola, dostęp bezkluczykowy oraz przyciemniane szyby.

Mercedes EQC 400 4MATIC Sportfot. materiały prasowe
Mercedes EQC 400 4MATIC Sport

Jego wizytówką jest jednak linia AMG dla nadwozia i wnętrza, która z zewnątrz wyróżnia się specyficzną czarną przednią osłoną z podwójnym „ostrzem”, dynamicznie wyprofilowanym przednim zderzakiem AMG ze wstawkami w kolorze czarnym i srebrnym (lśniące wykończenie), poszerzonym tylnym zderzakiem AMG z nakładką na kształt dyfuzora, a także 19-calowymi, aerodynamicznie zoptymalizowanymi obręczami AMG z pięcioma podwójnymi ramionami, lakierowanymi na kolor tytanowy.

W kabinie linia AMG zwraca uwagę wielofunkcyjną sportową kierownicą ze spłaszczonym u dołu wieńcem i perforacją w obszarze chwytu, sportowymi fotelami, deską rozdzielczą pokrytą syntetyczną skórą, wybranymi przeszyciami w kolorze różowego złota oraz elementami ozdobnymi z wykończeniem przypominającym włókno węglowe. Całość uzupełniają nakładki na pedały AMG ze szczotkowanej stali nierdzewnej z gumowymi wypustkami oraz dywaniki podłogowe AMG.

Mercedes EQC 400 4MATIC: ponad 400 KM i ponad 400 km

EQC 400 4MATIC trafił do sprzedaży latem 2019 r. Był to pierwszy Mercedes-Benz oferowany pod marką EQ. Jego dwa silniki elektryczne, po jednym przy przedniej i tylnej osi, generują łącznie moc 300 kW (408 KM). Zasięg w trybie elektrycznym może wynosić od 421 do 462 km. Egzemplarze produkowane od stycznia 2021 r. są wyposażone w ładowarkę pokładową AC o mocy 11 kW, która pozwala naładować wysokonapięciowy akumulator o pojemności 80 kWh w domu lub na publicznej stacji ładowania od 10 do 100 proc. w ciągu 7,5 h. Podczas szybkiego ładowania prądem stałym (DC) z mocą 110 kW akumulator można napełnić od 10 do 80 proc. w ciągu 40 min.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA