Cztery okrągłe nawiewy w centralnym punkcie deski rozdzielczej oraz dwa ekrany ciekłokrystaliczne to elementy zapożyczone z topowej limuzyny Mercedesa. Klasa E W213 ma jednak inną kierownicę oraz tunel środkowy. Do tego Mercedes przygotował elementy wykończenia, dopasowane pod nowy model.
Analogiczny zegar został wkomponowany w w tunel środkowy, powyżej schowka. Na zdjęciach, czasomierz wydaje się być niewielkich rozmiarów. System multimedialny obsługujemy pokrętłem znanym m.in. z nowej Klasy C. W nowym modelu ma po raz pierwszy pojawić się nowy system NFC, który wykorzystuje smartfon zamiast kluczyka do samochodu. Klient będzie musiał posiadać specjalnie zabezpieczoną kartę SIM. W213 będzie można zamówić z technologią, która pozwoli na zdalne sterowanie autem podczas parkowania. Mowa tu o systemie zbliżonym do tego z nowej BMW Serii 7.
Mercedes oficjalnie pokaże światu Klasę E W213 na targach w Detroit. Te odbędą się w styczniu 2016 roku. W Polsce do sprzedaży samochód trafi pod koniec pierwszego kwartału 2016.
Komentarze