Mercedes podgrzewa atmosferę przed wyczekiwaną premierą nowej generacji kompaktowej Klasy A. Na przystawkę mamy oficjalne zdjęcia deski rozdzielczej.
MS2017-11-23
Mercedes Klasy A
W kabinie nowego Mercedesa Klasy A mamy do czynienia z prawdziwą rewolucją stylistyczną w porównaniu do obecnej generacji. Czujne oko wypatrzy jednak duże podobieństwo do innych nowych modeli spod znaku gwiazdy.
Design kokpitu nowej Klasy A jest bardzo mocno inspirowany nową Klasą E, która z kolei wygląda jak "mała Klasa S". Wzrok przykuwa tu co najmniej kilka elementów, podczas gdy efekt całościowy jest bardzo futurystyczny. Trochę jak w modelu koncepcyjnym, a nie wersji produkcyjnej.
REKLAMA
REKLAMA
Mercedes Klasy A
Uwagę zwraca pięć okrągłych kratek wlotu powietrza, dodatkowo podświetlonych jednym z dostępnych kolorów nastrojowego oświetlenia, ładnie nazywanego "ambientowym". Ale nie to budzi największe kontrowersje.
Element dostępny w topowych wersjach wyposażenia nowej Klasy A ma być powiewem nowoczesności, a trzeba przyznać, że w efekcie nie wygląda najlepiej. Mowa o panelu, który składa się z dwóch ekranów o przekątnej 10,25 cala. Wyświetlane są tam wszystkie możliwe informacje, włącznie z zegarami, nawigacją, itp.
REKLAMA
REKLAMA
Mercedes Klasy A
Wątpliwości budzi sposób zamontowania tej "deski". Wygląda to jak długi podwójny tablet postawiony i oparty o podszybie. W Klasie E jest podobnie, ale tam mamy przynajmniej "zadaszenie". Tutaj tablet swobodnie sterczy. Z pierwszych opinii, jakie wyrażacie na naszym facebookowym profilu wynika, że wam też podobne rozwiązanie nie przypadło do gustu.
Wspomnieliśmy o wyższej wersji wyposażenia, w której znajdziemy te ponad 10-calowe ekrany. Co dostaniemy w tańszych modelach? Bazowa wersja będzie miała dwa ekrany o przekątnej 7 cali, a pośrednia jeden 7-calowy, a drugi o przekątnej 10,25 cali. Od razu będzie widać, kto poskąpił na większy ekran, a kto postanowił zaszaleć i wydał więcej na swoją Klasę A.
Podobne wnętrze użyte będzie we wszystkich modelach pochodnych Klasy A, w tym sedanie oraz modelach CLA i GLA.
Więcej szczegółów dotyczących nowej Klasy A podamy bliżej daty jej premiery, a ta zaplanowana jest na marcowy salon samochodowy w Genewie. Z tego co wiemy już teraz, nowa generacja ma być przestronniejsza i ma mieć większy, 370-litrowy bagażnik.
Komentarze
(1)
ZOBACZ KOMENTARZE
Większość modeli Mercedesa ma bardzo ciekawe i fajne wnętrza. Już kilka modeli wypożyczałem w Panek i co do wnętrz to zawsze miałem pozytywne i miłe odczucia.
~michalak.pawel, 2017-11-27 19:30:47
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Już w najbliższych dniach na budowanym odcinku autostrady A1 zacznie działać odcinkowy pomiar prędkości. Dodajmy, że w tym miejscu ograniczenie prędkości wynosi 70 km/h.
Oferta elektrycznych modeli Volkswagena powiększa się o model, który był już dostępny, ale tymczasowo zniknął z salonów. Mowa o Volkswagenie e-up!, którego znów można zamawiać.
Dacia Sandero debiutuje w nowej odsłonie. Ma nie tylko bardziej nowoczesny wygląd, ale przede wszystkim konstrukcję. Auto podrożało w stosunku do poprzednika, ale niewiele.
43. edycja Rajdu Dakar zakończona. Zawodnicy zapamiętają ją jako bardzo trudną nawigacyjnie i niezwykle wymagającą. W tej sytuacji wyniki osiągnięte przez ekipę ORLEN Team zasługują na najwyższe uznanie.
Pojemność bagażnika to parametr, który dla potencjalnych klientów jest istotny. Jego pomiar nie jest jednak tak łatwy, jak mogłoby się wydawać, choćby ze względu na procedury. Jak zatem się to robi?
Toyota Gazoo Racing wkracza w nową erę wyścigów długodystansowych. Od sezonu 2021 zespół będzie startował w cyklu FIA WEC modelem GR010 HYBRID w nowej klasie Le Mans Hypercar.
O zasięgu procederu cofania liczników kilometrów możemy dowiedzieć z raportu opublikowanego przez firmę Carvertical, zajmującą się sprawdzaniem przeszłości samochodów na podstawie numeru VIN. Raport został opracowany na bazie 500 tysięcy danych na temat aut używanych zbieranych przez rok - od października 2019 roku do października 2020 r. Uwzględnia on dane z 15 państw.
Mazda wjeżdża do segmentu aut elektrycznych na własnych zasadach. W MX-30, w przeciwieństwie do rywali, najważniejszy nie jest duży zasięg, tylko krótki czas ładowania akumulatorów.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
~michalak.pawel, 2017-11-27 19:30:47
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?